Dintr-un colt al infinitului, am decis (eu.
sau?) sa vin pe planeta cunoscuta sub numele de Terra, pentru (inca?) o noua viata.
– Nu ti-e de ajuns? Nu.
Am venit, deci, si am trait nu una, ci patru vieti.
Total diferite una de alta! Prima, subiectul prezentei carti, s-a desfasurat de la venirea mea pe Terra si pana la 17 ani, la sfarsitul celui de-al Doilea Razboi mondial.
O viata banala, vazuta din afara, dar mai putin, pentru cine se avanta sa o citeasca.
– Eu ti-am spus.
Mai bine, taci!.
Deci, o viata de pregatire pentru celelalte care au urmat.
O viata cu nu prea multe amintiri placute, dar.
– Eu te-am prevenit.
Inceteaza!.
Lasa-i sa citeasca pe cei cativa cititori curajosi, care vor sa afle singuri despre ce este vorba! O viata care, in mod normal, se numeste copilarie si pe care eu am botezat-o „Primavara”, inspirat de Vivaldi.
Celelalte anotimuri, in cartile urmatoare.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.