Harpercollins Addie's bad day, paperback/joan robins
Harpercollins

Harpercollins Addie's bad day, paperback/joan robins

Vezi magazinul Elefant
  • 3 stele, bazat pe 1 voturi

Addie really wants to go to Max's birthday party, but it is a BAD day.

Addie won't take her hat off.

And she won't tell Max why.

Can Max convince his best pal to throw off her cap and join the party?.

  • 26.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Harpercollins

HarperCollins este una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de editură din lume.

Funcționează ca o subsidiară a News Corp și are o prezență semnificativă în industria editorială globală.

Iată câteva puncte cheie despre HarperCollins: 1.

Istorie: HarperCollins are o istorie bogată care datează de la începutul secolului al XIX-lea.

Compania a fost fondată de frații James și John Harper în New York City în 1817.

Amprints: HarperCollins operează sub diferite amprente, fiecare fiind specializată în anumite genuri sau tipuri de cărți.

Unele amprente notabile includ Harper, HarperOne, HarperTeen, William Morrow și Avon, printre altele.

Diverse Publishing: HarperCollins publică o gamă variată de cărți, inclusiv ficțiune, non-ficțiune, literatură pentru copii, cărți de bucate, romane de dragoste și multe altele.

Catalogul său include lucrări atât ale autorilor de debut, cât și ale unor personalități literare consacrate.

Acoperire globală: HarperCollins are o prezență globală puternică, cu birouri în mai multe țări.

Cărțile sale sunt distribuite la nivel internațional, făcându-l un jucător important pe piața internațională de publicare.

Autori cu bestselleruri: Editura a publicat lucrări ale numeroși autori de bestselleruri, printre care J.

Tolkien, C.

Lewis, Mark Twain, J.

Salinger și Agatha Christie, printre alții.

Editura digitală: HarperCollins s-a adaptat erei digitale și oferă cărți electronice și cărți audio alături de edițiile tipărite tradiționale.

Compania se angajează cu platforme digitale pentru a ajunge la un public larg.

Achiziții: De-a lungul anilor, HarperCollins a fost implicată în diverse achiziții și fuziuni cu alte edituri, extinzându-și portofoliul și prezența pe piață.

Inovație: HarperCollins continuă să exploreze abordări inovatoare ale publicării, inclusiv proiecte multimedia, colaborări și inițiative pentru a conecta autorii cu cititorii.

Categorii Harpercollins

Branduri language & linguistics

Harpercollins Addie's bad day, paperback/joan robins

Harpercollins Addie's bad day, paperback/joan robins

26.99 Lei