Aramis Agent secret din intamplare/tom mclaughlin
Aramis

Aramis Agent secret din intamplare/tom mclaughlin

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

(CONFIDENTIAL) KEVIN era genul de pustan care incerca sa alunece pe un fir de sarma de-a lungul unei cladiri si care sfarsea prin a cadea cu capul inainte intr-o fantana, cu fundul la vedere, asa ca va puteti imagina ce s-a intamplat cand i s-a permis sa aiba acces la incredibilele gadgeturi de spion pe care le-ar fi folosit James Bond? Cu toate astea, Kevin a avut sansa sa ne salveze de un criminal diabolic.

A fost cea mai periculoasa, mai indrazneata misiune din istoria Serviciilor Secrete, dar si cea mai mare gafa a acestora.

Acest document oficial dezvaluie intreaga poveste a misiunii decisive si extraordinar de amuzante a lui Kevin.

(STRICT SECRET - DIN PARTEA DEPARTAMENTULUI STRICT SECRET AL GUVERNULUI ) Daca citesti aceste lucruri, inseamna ca ai capatat acces la unul dintre cele mai prost pastrate secrete din istoria Serviciilor Secrete.

Inainte de a merge mai departe, trebuie sa verifici foarte atent daca nu trage cineva cu ochiul pe ascuns - haide, fa-o acum! Anul acesta, Serviciile Secrete au facut o mare incurcatura, au confundat un baiat de 13 ani, pe nume Kevin, cu un agent secret (stiu, e prea mult pentru o agentie de intelligence)! Inainte de a deveni scriitor si ilustrator, Tom si-a petrecut noua ani din viata ca realizator de caricaturi politice pentru The Western Morning News, creand glume stupide despre politicieni si mai stupizi.

Apoi, in 2004, Tom ia pana ca sa ilustreze si sa-si scrie propriile carti.

De atunci, a scris si a facut ilustratie de carte si a lucrat la emisiuni de desene animate pentru Disney si Cartoon Network.

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine books

Clientii au cumparat si

Despre Aramis

Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.

Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.

Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.

Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.

Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.

Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.

Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.

Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.

De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.

Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.

Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.

Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.

Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.

Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.

Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.

Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.

Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.

Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.

Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.

Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.

Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.

Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.

Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.

Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.

Categorii Aramis

Branduri carte

Aramis Agent secret din intamplare/tom mclaughlin

Aramis Agent secret din intamplare/tom mclaughlin

20.00 Lei