Daca vei deschide aceasta carte ca sa „afli“ ceea ce stiai deja, daca te asteptai sa ti se confirme prejudecatile despre arabi si lumea lor sau sa auzi aceeasi poliloghie despre ciocnirea civilizatiilor, mai bine renunta sa o mai lecturezi.
In acesti termeni se adreseaza Joumana Haddad cititorului european inainte sa-i explice felul in care ea si semenele sale pot deveni femei libere intr-o lume araba marcata de dictaturi si obscurantism.
In aceasta carte - care aduna dezvaluiri, reflectii, poeme - ea isi povesteste primele experiente, printre care si momentul in care a citit „Marchizul de Sade“copila fiind, viata de adolescenta care creste in Beirut, un oras sfasiat de razboi, apoi cea de tanara scriitoare de poezie libertina si, nu in ultimul rand, viata de femeie la patruzeci de ani, editoarea primei reviste erotice in limba araba.
Am ucis-o pe Seherezada este o carte despre cum poti trai si gandi ca o femeie libera, ca femeie araba care a descoperit gustul libertatii.
Philobia este un brand dedicat bunăstării mentale și emoționale, oferind produse și resurse care să sprijine sănătatea psihologică.
Cu un accent pe educație și conștientizare, Philobia își propune să ajute oamenii să înțeleagă și să gestioneze emoțiile și anxietățile.
Brandul promovează o abordare holistică a sănătății mintale, inspirând utilizatorii să își îmbunătățească calitatea vieții prin autocunoaștere și tehnici de relaxare.
Philobia se angajează să ofere soluții accesibile și eficace, devenind astfel un partener de încredere în călătoria spre bunăstare emoțională.