Palgrave Macmillan Analyzing social media data and web networks, hardback/***
Palgrave Macmillan

Palgrave Macmillan Analyzing social media data and web networks, hardback/***

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Including contributions from a range of academic disciplines including Political Science, Media and Communication Studies, Economics, and Computer Science, this study showcases a new methodological approach that has been expressly designed to capture and analyze web data in the process of investigating substantive questions.

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Palgrave Macmillan

Palgrave Macmillan este o companie internațională de publicare academică și comercială.

Face parte din Springer Nature, o companie importantă de publicare academică, formată prin fuziunea dintre Springer Science+Business Media și Nature Publishing Group al Holtzbrinck Publishing Group, Palgrave Macmillan și Macmillan Education.

Palgrave Macmillan se concentrează pe publicarea de cărți, reviste și lucrări de referință în diferite discipline academice, inclusiv științe umaniste, științe sociale, afaceri și științe.

Editorul are o reputație puternică pentru producerea de conținut academic și de înaltă calitate într-o gamă largă de domenii.

Compania a fost fondată inițial în 2000, când amprentele St.

Martin's Press Scholarly și Macmillan Academic au fost fuzionate.

A adoptat numele Palgrave Macmillan ca recunoaștere a tradițiilor de publicare asociate cu familia Palgrave și Macmillan Publishers.

Palgrave Macmillan publică lucrări academice atât în format tipărit, cât și în format digital, contribuind la diseminarea cercetării și a comunicării academice în întreaga lume.

Catalogul său include manuale, monografii, colecții editate și materiale de referință create de experți în domeniile lor respective.

Categorii Palgrave Macmillan

Branduri economics

Palgrave Macmillan Analyzing social media data and web networks, hardback/***

Palgrave Macmillan Analyzing social media data and web networks, hardback/***

658.00 Lei