Place Vendome de Boucheron este un parfum lansat in 2013.
Creatorii din spatele acestui parfum sunt Olivier Cresp si Nathalie Lorson.
Compozitie: Note de varf: piper roz, floare de portocal, trandafir, mandarina; Note de mijloc: iasomie, miere, bujor, pralina; Note de baza: rasina benzoica, cedru; Categorie olfactiva: Oriental - Floral.
Apa de toaletă sau Apa de parfum? În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit pe loturi pe baza sursei de ingrediente, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi simțită după un timp de la aplicare pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Compozitie | Note de varfpiper roz floare de portocal trandafir mandarina |
---|---|
Note de mijloc | Iasomie miere bujor pralina |
Note de baza | Rasina benzoica cedru |
Categorie olfactiva | Oriental |
Boucheron este un nume sinonim cu luxul și excelența în domeniul bijuteriilor.
Fondat în 1858, acest brand francez de bijuterii a fost unul dintre primii care a deschis o boutique pe faimosul Place Vendôme din Paris.
Boucheron este renumit pentru designurile sale inovatoare și sofisticate, fiecare piesă fiind o operă de artă care combină meșteșugul tradițional cu o viziune modernă.
Bijuteriile Boucheron se remarcă prin utilizarea pietrelor prețioase de cea mai bună calitate și prin tehnicile inovatoare de setare.
Brandul are o istorie bogată, fiind alegerea preferată a mai multor celebrități și membri ai familiei regale.
Cu fiecare bijuterie, Boucheron povestește o poveste de eleganță, stil și rafinament, fiind dedicat să ofere clienților nu doar un accesoriu, ci un simbol al statutului și al gustului sofisticat.