Fantasy Midnight de Britney Spears este un parfum lansat in 2006.
Creatorul din spatele acestui parfum este Caroline Sabas.
Compozitie: Note de varf: cires, pruna; Note de mijloc: iris, frezie, orhidee; Note de baza: vanilie, mosc, chihlimbar; Categorie olfactiva: Floral - Fructat.
Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.
In general sunt usoare si proaspete.
Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.
Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.
Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.
Apa de toaletă sau Apa de parfum? În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.
Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.
Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit pe loturi pe baza sursei de ingrediente, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.
Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.
De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi simțită după un timp de la aplicare pe măsură ce nota de sus se evaporă.
Compozitie | Note de varfcires pruna |
---|---|
Note de mijloc | Iris frezie orhidee |
Note de baza | Vanilie mosc chihlimbar |
Categorie olfactiva | Floral |
Britney Spears este un brand asociat celebrei cântărețe și icon al pop-ului, cunoscut pentru produsele sale de frumusețe și parfumuri.
Oferind o gamă variată de cosmetice și parfumuri, brandul reflectă stilul vibrant și personalitatea puternică a artistei.
Produsele Britney Spears sunt concepute pentru a inspira încredere și a evidenția frumusețea individuală, având ca scop să ajute utilizatorii să se simtă speciali și unici.
Brandul promovează o abordare pozitivă a frumuseții și a expresiei personale, încurajând consumatorii să își arate autenticitatea.