Apa de toaleta Versace man eau fraiche, 200 ml, pentru barbati
Versace

Apa de toaleta Versace man eau fraiche, 200 ml, pentru barbati

Vezi magazinul Elefant
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Versace Eau Fraiche Man este un parfum elegant, conceput pentru barbatii care nu se tem sa fie in centrul atentiei.

Atat aromele traditionale cat si cele populare, in parfumurile barbatesti, se imbina prin tonuri de lamaie si lemn de trandafir.

Unicitatea acestui parfum este data de aroma masculina de salvie si tarhon.

Simtiti-va liber pentru a incerca eleganta si personalitatea parfumului Versace Eau Fraiche Man.

Inspira putere si incredere.

Fara compromisuri.

Masculinitate si farmec personal.

Versace Eau Fraiche Man a fost lansat in anul 2006 si s-a bucurat imediat de o mare popularitare care dureaza pana in prezent.

E ste unul dintre cele mai elegante si de lux parfumuri create sub brandul Versace.

Note de varf: bergamot, trandafir; Note de mijloc: ace de pin, tarhon, salvie; Note de baza: lemn, ambra, mosc.

Notele de varf Sunt mai volatile si, de aceea, sunt primele pe care le mirosim intr-o combinatie.

In general sunt usoare si proaspete.

Intensitatea dispare dupa aproximativ 10-15 minute.

Notele de mijloc Se fac simtite dupa cele de varf, constituie esenta parfumului, unele chiar mentinandu-se prezente o vreme mai indelungata.

Note de baza Sunt grele si bogate, avand persistenta cea mai indelungata.

În timp ce Apa de Toaletă conține 5-9% ulei de parfum, Apa de Parfum conține de obicei 8-14%.

Apa de parfum durează mai mult și miros mai intens.

Parfumuri naturale sau sintetice? Parfumurile cu ingrediente naturale miros adesea diferit în funcție de sursa ingredientelor, în timp ce ingredientele sintetice au de obicei consistență în miros și durează mai mult.

Note și miros diferit după aplicare? Parfumurile sunt deseori concepute cu note de vârf, de mijloc și de bază și sunt concepute pentru a mirosi diferit în funcție de timpul de după aplicare.

De exemplu, unele mirosuri de citrice de notă de top miros mai puternic imediat după aplicare, în timp ce o notă de mijloc de lavandă poate fi sesizată după un timp de la aplicare, pe măsură ce nota de sus se evaporă.

  • 396.99 Lei
  • Pret vechi: 423.00 Lei
    Discount -7%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

VarfBergamot trandafir
Note de mijlocAce de pin tarhon salvie
Note de bazaLemn ambra mosc

Magazine perfumes

Clientii au cumparat si

Despre Versace

Versace este o companie italiană de modă de lux, cunoscută pentru îmbrăcămintea, accesoriile și produsele sale de ultimă generație.

Brandul a fost fondat în 1978 de Gianni Versace în Milano, Italia.

Versace este renumit pentru modelele sale îndrăznețe și pline de farmec, care încorporează adesea culori vibrante, modele distinctive și detalii complicate.

Compania a jucat un rol semnificativ în modelarea modei contemporane și este recunoscută în special pentru influența sa asupra industriei modei în anii 1990.

Aspectele cheie ale mărcii Versace includ: 1.

Sigla emblematică Medusa: Capul Medusa, un simbol al puterii, puterii și frumuseții din mitologia greacă, este o emblemă binecunoscută a Versace.

Apare pe multe dintre produsele lor, inclusiv pe îmbrăcăminte, accesorii și parfumuri.

High Fashion: Versace este cunoscută pentru colecțiile sale couture și high-fashion, precum și pentru liniile de prêt-à-porter.

Brandul a îmbrăcat numeroase celebrități și figuri notabile de-a lungul anilor.

Designuri îndrăznețe și unice: Versace se caracterizează prin modelele sale îndrăznețe și distinctive.

Aceste modele încorporează adesea elemente precum motive baroc, accente aurii, imprimeuri animale și utilizarea inovatoare a materialelor.

Versace Versatility: Brandul are o gamă diversă de produse, inclusiv îmbrăcăminte, genți de mână, încălțăminte, ochelari, parfumuri, mobilier de casă și chiar hoteluri.

Această diversificare a permis Versace să-și extindă prezența mărcii dincolo de industria modei.

Influență asupra culturii pop: creațiile Versace au fost prezentate în mod proeminent în muzică, film și cultura populară.

Brandul a avut un impact de durată asupra tendințelor modei și a fost purtat de mulți artiști și celebrități influenți.

Afaceri de familie: După uciderea tragică a lui Gianni Versace în 1997, sora sa Donatella Versace a preluat funcția de director de creație, continuând moștenirea mărcii.

Compania rămâne o afacere de familie.

În general, Versace este sinonim cu lux, extravaganță și un stil distinctiv care se adresează celor care apreciază moda îndrăzneață și opulentă.

Este un jucător proeminent în industria modei de ultimă generație, care se adresează unei clientele globale care caută declarații de modă unice și iconice.

Categorii Versace

Branduri apa de toaleta

Apa de toaleta Versace man eau fraiche, 200 ml, pentru barbati

Apa de toaleta Versace man eau fraiche, 200 ml, pentru barbati

396.99 Lei