Cuvant inainte de Nicolae Iliescu Publicistul Ion Jianu reuneste in acest volum patru interviuri luate Ilenei Vulpescu in 1982, 2012, 2013 si 2015 si un amplu interviu luat lui Romulus Vulpescu in 1983, publicat acum cu adnotarile sotiei acestuia.
„Fara nicio indoiala, Ileana si Romulus Vulpescu alcatuiesc unul dintre cele mai simpatice si mai originale cupluri scriitoricesti din istoria noastra literara.
Fini frantuziti, scriitori subtiri si de subtire, scoliti perfect, talentati ca nu foarte multi, cei doi sunt deseori trimisi cam pe la coltul paginii.
Motive? O anumita nonsalanta strigatoare la cer, ironii muscatoare, purtarea unui chimonou apretat cand alta lume sade cu mainile in sold, libertate de cuget, neacceptarea imposturii si a lui i din a.
La care se adauga functiile publice ale lui nea Romica – senator si membru, odinioara, in CNA, demnitati neiertate la romani, unde fiecare nutreste iluzia tembela ca lui i se cuvine mai mult decat aproapelui sau – plus semnatura gasibila in coloanele revistei Romania Mare.
Ei si?” - Nicolae Iliescu Ileana Vulpescu (n.
1932), licentiata in litere a Universitatii din Bucuresti, scriitoare, traducatoare, membra a Uniunii Scriitorilor.
A lucrat la Institutul de Lingvistica al Academiei si a semnat traduceri din limbile engleza, franceza, spaniola.
Este autoarea a numeroase romane, proza scurta, piese de teatru, repovestiri ale unor texte destinate publicului tanar.
Opera prin care si-a castigat publicul cititor este Arta conversatiei, roman publicat in 1980, care s-a bucurat de editii multiple.
Romulus Vulpescu (1933-2012), licentiat in litere al Universitatii din Bucuresti, poet, prozator, dramaturg, traducator, publicist, membru al Uniunii Scriitorilor, redactor, editor, secretar literar, muzeograf, director al Teatrului „Mic”, senator, membru in Consiliul National al Audio-vizualului.
Premiat de Uniunea Scriitorilor in 1975 si in 1983 si de Academia Romana in 2003.
Romulus Vulpescu a ramas in inimile iubitorilor poeziei pri.
Vremea este un brand dedicat îmbrăcămintei și accesoriilor pentru sezonul rece, oferind o gamă variată de produse care combină stilul cu funcționalitatea.
Brandul se concentrează pe utilizarea materialelor de înaltă calitate pentru a asigura confortul și protecția împotriva vremii nefavorabile, fără a compromite estetică.
Vremea promovează un stil modern și practic, având în vedere nevoile consumatorilor activi care doresc să se bucure de aer liber, indiferent de condițiile meteorologice.
Cu un accent pe inovație și durabilitate, brandul devine o alegere populară pentru cei care apreciază atât moda, cât și confortul.