In ultimul sfert de secol, Seth Godin a ghidat si a inspirat milioane de antreprenori, marketeri, lideri si fani din toate categoriile sociale, prin intermediul blogului sau, al cursurilor online, prelegerilor si bestsellerurilor sale.
Este inventatorul a nenumarate idei si fraze care si-au facut loc in limbajul comercial, de la marketingul pe baza de permisiune la vaca mov, triburi sau hopuri.
Acum, Seth Godin ofera pentru prima data bazele cunostintelor sale despre marketing, intr-un singur ambalaj, accesibil si atemporal.
In centrul abordarii sale sta o idee principala: marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor.
Ei folosesc marketingul ca sa rezolve problemele altora.
Nu fac doar zgomot, ci fac lumea mai buna.
Marketingul cu adevarat puternic se bazeaza pe empatie, pe generozitate si pe munca emotionala.
Aceasta carte te invata cum sa identifici cel mai mic public viabil, cum sa profiti de semnele si semnalele potrivite ca sa-ti pozitionezi oferta, cum sa obtii increderea si permisiunea pietei tinta, cum sa folosesti povestile pe care publicul si le spune despre statut, afiliere si dominanta, cum sa remarci oportunitatile de a crea si a elibera tensiunea si cum sa le oferi altora instrumentele potrivite pentru a-si atinge obiectivele.
E timpul ca marketerii sa nu mai minta, sa nu mai trimita spam si sa nu se mai simta vinovati cu privire la munca lor.
E timpul sa inlaturam valorile derutante din retelele sociale, folosind conexiuni adevarate.
E timpul sa nu mai irosim banii pe atentie furata, care nu va da rezultate pe termen lung.
Asta inseamna marketing ofera o abordare mai buna care se va aplica si in deceniile urmatoare, indiferent cum continua sa evolueze tacticile de marketing.
OAMENII CA NOI FAC LUCRURI CA ACESTEA Asta e sansa pe care o asteptai.
Ocazia sa prezinti ceea ce adori sa faci, in fata unor oameni care abia asteapta sa se implice, sa plateasca si vorbeasca despre asta.
Cred ca singurul mod in care poti face o diferenta este sa-i vezi si sa-i intelegi cu adevarat pe oamenii pe care vrei sa-i influentezi.
Aceasta carte va schimba intrebarile pe care le pui, lucrurile pe care le observi si, mai presus decat orice, munca pe care esti capabil sa o faci.
Te va ajuta sa faci lucrurile mai bine facand lucruri mai bune.
Munca ta conteaza.
Fa galagie.
- Seth Intr-o zi, in multimea de mailuri care se revarsa din inbox, observ un mesaj de la Seth Godin.
Dau click si aflu ca scrie o noua carte si ca are nevoie de ajutorul cititorilor.
A durat fix o milisecunda sa iau decizia de a participa la survey si de a 'contribui' la scrierea acestei carti.
Asta inseamna marketing este cel mai bun titlu pe care l-a putut alege, pentru ca astazi marketingul adevarat are total alte componente, pe care va invit sa le descoperiti.
- Avi Cicirean, Brand Emotion .
Principala | Marketerii de succes nu folosesc consumatorii ca sa rezolve problemele companiei lor |
---|
Publica este o platformă de publicare descentralizată care folosește tehnologia blockchain pentru a transforma industria editorială.
Permite autorilor să-și publice lucrările direct cititorilor, fără a fi nevoie de intermediari tradiționali de publicare, cum ar fi agenți sau edituri.
Iată cum funcționează Publica: 1.
Platformă pentru autori: Publica oferă autorilor o platformă pentru a-și publica cărțile în format digital.
Autorii își pot încărca manuscrisele, pot stabili prețurile și pot gestiona distribuția lucrărilor lor.
Economia de jetoane: Publica operează pe o economie de jetoane, în care autorii și cititorii efectuează tranzacții folosind jetoanele native de criptomonedă ale Publica.
Autorii primesc jetoane drept plată pentru cărțile lor, iar cititorii folosesc jetoane pentru a cumpăra și a accesa cărți.
Tehnologia Blockchain: Publica folosește tehnologia blockchain pentru a asigura transparența, securitatea și imuabilitatea în procesul de publicare.
Metadatele, proprietatea și tranzacțiile fiecărei cărți sunt înregistrate pe blockchain, oferind o înregistrare descentralizată și inviolabilă a istoricului publicării.
Contracte inteligente: Publica utilizează contracte inteligente, contracte auto-executive cu termenii acordului scris direct în cod, pentru a automatiza plățile de redevențe către autori.
Acest lucru asigură că autorii primesc o compensație echitabilă bazată pe vânzările de cărți.
Accesibilitatea globală: Publica își propune să facă cărțile accesibile cititorilor din întreaga lume prin eliminarea barierelor geografice din calea publicării și distribuției.
Autorii pot ajunge la un public global, iar cititorii pot descoperi și cumpăra cărți de oriunde în lume.
În general, platforma de publicare descentralizată a Publica oferă o nouă abordare a publicării de cărți, dând putere autorilor și oferind cititorilor acces la o gamă diversă de conținut.
Prin valorificarea tehnologiei blockchain și a criptomonedei, Publica încearcă să creeze un ecosistem de publicare mai transparent, eficient și incluziv.