Description Ancient Greek and Roman philosophy is often characterised in terms of competitive individuals debating orally with one another in public arenas.
But it also developed over its long history a sense in which philosophers might acknowledge some other particular philosopher or group of philosophers as an authority and offer to that authority explicit intellectual allegiance.
This is most obvious in the development after the classical period of the philosophical 'schools' with agreed founders and, most importantly, canonical founding texts.
There also developed a tradition of commentary, interpretation, and discussion of texts which itself became a mode of philosophical debate.
As time went on, the weight of a growing tradition of reading and appealing to a certain corpus of foundational texts began to shape how later antiquity viewed its philosophical past and also how philosophical debate and inquiry was conducted.
In this book leading scholars explore aspects of these important developments.
Cambridge University Press este editura Universității din Cambridge.
Este una dintre cele mai vechi și mai prestigioase edituri academice din lume.
Iată aspectele cheie ale Cambridge University Press: 1.
Fondare și istorie: Cambridge University Press a fost înființată în 1534, făcând-o una dintre cele mai vechi edituri din lume.
Face parte din Universitatea din Cambridge, care ea însăși a fost fondată în 1209.
Editura academică: Presa este renumită pentru catalogul său extins de publicații academice și științifice.
Publică o gamă largă de materiale educaționale, reviste academice, monografii, manuale și lucrări de referință în diverse discipline.
Prezență internațională: Cambridge University Press are o prezență globală și își distribuie publicațiile în întreaga lume.
Deservește comunitățile academice și educaționale, oferind resurse de înaltă calitate pentru cercetători, educatori, studenți și profesioniști.
Domenii: Presa acoperă un spectru larg de domenii, inclusiv, dar fără a se limita la științe, științe umaniste, științe sociale, învățarea limbilor străine și dezvoltarea profesională.
Resurse educaționale: Pe lângă publicațiile academice, Cambridge University Press produce resurse educaționale pentru școlile primare și secundare, inclusiv manuale, resurse pentru profesori și materiale digitale de învățare.
Inițiative de acces deschis: Presa a fost implicată activ în inițiative de acces deschis, oferind publicului acces gratuit la o parte din conținutul său academic.
Platforme digitale: Cambridge University Press a îmbrățișat publicarea digitală, oferind multe dintre publicațiile sale în formate electronice și prin platforme online.
Aceasta include cărți electronice, reviste online și alte resurse digitale.
Cambridge Assessment: Pe lângă activitățile sale de publicare, presa este asociată cu Cambridge Assessment, un departament nepredator al Universității din Cambridge, care oferă evaluare și calificări pentru cursanți și profesori din întreaga lume.
Cambridge University Press continuă să fie un jucător important în industria publicației academice, contribuind la diseminarea cunoștințelor și a educației la nivel global.