Awareness in Action is a user-friendly text/workbook designed for undergraduate and graduate students pursuing mental health degrees (e.
, counseling, psychology, and social work) and other human relations professions (e.
, medicine, nursing, public administration, and business).
It has been used successfully by trainers for professional development seminars in human relations.
Awareness in Action uses group-based experiential exercises to enhance self-awareness in professional and personal relationships, in order to improve the quality of both types of relationships.
It is grounded in the research of cognitive behavior therapy (CBT), solution-focused therapy (SFT), group work theory, and wellness theory, widely used and accepted by mental health clinicians.
About the Author Phylis J.
Philipson, Ph D, is retired from private practice as a licensed clinical professional counselor, certified social worker, and psychotherapist.
She was an adjunct professor at Kean University, teaching graduate level counseling courses, as well as an instructor at Middlesex County College and Raritan Valley Community College in NJ.
She is currently teaching part-time for the Broward County School System, FL.
She was president of the NJ Counseling Association and served on the National Board of the Association for Spiritual, Ethical, and Religious Values in Counseling and the board of the Union County (NJ) Mental Health Association.
Juneau Mahan Gary, Psy D, a professional counselor and clinical psychologist, is a professor at Kean University, Union, New Jersey, in the Department of Counselor Education, a graduate-level program.
She volunteers at the United Nations (New York City) through the American Psychological Association NGO.
She has authored journal articles and book chapters on multicultural counseling, group work, international mental health, and counseling and technology; has edited a book on sexual assault prevention; and facilitates training workshops on crisis intervention, mu.
Royal Philips NV este o companie de tehnologie, care se angajează pe piețele sănătății, iluminatului și bunăstării consumatorilor.
Funcționează prin următoarele segmente: sănătate personală, diagnostic și tratament, îngrijire conectată și informatică despre sănătate și altele.
Segmentul Personal Health se concentrează pe viața sănătoasă și îngrijirea preventivă.
Acest segment cuprinde companiile de îngrijire personală, electrocasnice, îngrijire orală și îngrijire a mamei și copilului.
Segmentul Diagnostic și tratament unește afacerile legate de promisiunea diagnosticului de precizie și de selectarea căii bolii și afacerile legate de tratamentele minim invazive orientate pe imagini.
Acest segment cuprinde companiile de diagnosticare a imaginilor, ultrasunete, informatică medicală și terapie bazată pe imagini.
Segmentul Connected Care & Health Informatics se concentrează pe soluții de îngrijire a pacienților, analize avansate și optimizarea pacientului și a fluxului de lucru în interiorul și în afara spitalului și își propune să deblocheze sinergiile de la integrarea și optimizarea căilor de îngrijire a pacientului și de la valorificarea modelelor de afaceri furnizor-plătitor-pacient.
Acest segment cuprinde activități de monitorizare și analiză, îngrijire terapeutică, managementul sănătății populației și activități de somn și îngrijire respiratorie.
Segmentul Alte rapoarte cu privire la articolele Inovare și strategie, Redevențe IP, costuri centrale și alte articole mici.
Compania a fost fondată de Anton Frederik Philips și Gerard Leonard Frederik Philips în 1891 și are sediul în Amsterdam, Olanda.
Compania Philips a fost fondată în 1891 de Gerard Philips și tatăl său Frederik Philips.
Frederik, un bancher cu sediul în Zaltbommel, a finanțat cumpărarea și amenajarea unei clădiri goale a fabricii din Eindhoven, unde compania a început producția de lămpi cu filament de carbon și alte produse electrotehnice în 1892.
Această primă fabrică a fost de atunci adaptată și este folosit ca muzeu.
[7] În 1895, după câțiva ani grei și aproape de faliment, Philips a adus-o pe Anton, fratele mai mic al lui Gerard cu șaisprezece ani.
Deși obținuse o diplomă în inginerie, Anton a început să lucreze ca reprezentant de vânzări; în curând, însă, a început să contribuie cu multe idei de afaceri importante.
Odată cu sosirea lui Anton, afacerea de familie a început să se extindă rapid, rezultând în fondarea Philips Metaalgloeilampfabriek NV (Philips Metal Filament Lamp Factory Ltd.
) în Eindhoven în 1908, urmată în 1912, de înființarea Philips Gloeilampenfabrieken NV (Philips Lightbulb Factories Ltd .
După ce Gerard și Anton Philips și-au schimbat afacerea de familie prin înființarea corporației Philips, au pus bazele ultimei multinaționale electronice.
În anii 1920, compania a început să fabrice alte produse, cum ar fi tuburile de vid.
În 1939, au introdus aparatul de ras electric, Philishave (comercializat în SUA folosind numele de marcă Norelco).
„Chapel” este un radio cu difuzor încorporat, care a fost proiectat la începutul anilor 1930.