Colour Goddess™ este un balsam hranitor, cu ulei de migdale dulci si unt de shea, ce repara si netezeste parul, pastrand culoarea vibranta a parului.
Gama de ingrijire a culorilor Bed Head, revine cu un sistem de protectie a culorilor, actualizata de catre profesionistii nostri si pentru a revigora treptat culoarea parului si pentru a spori vibratia culorilor.
Formula sa infuzata cu ulei de migdale dulci are misiunea de a revigora structura si culoarea parului.
Colour Goddess™ balsam hraneste, hidrateaza si netezeste parul colorat pentru a oferi un aspect final stralucitor, cu rezultate exact ca la salonul tau preferat.
Pe langa uleiul de migdale dulci, acest produs mai are in compozitia sa si unt de shea, pentru a hrani parul.
Pantenol, care este transformat si extras Vitamina B5 pentru o hidratare intensa.
Vitamina E si seminte de in, bogate in antioxidanti puternici, ulei de nuca de cocos pentru hranire si hidratare, si keratina pentru a ajuta la restructurarea si repararea parului.
Un produs fara silicon.
Perfect pentru parul colorat, in special pentru potentarea tonurilor brunete, aramii si roscate.
Un produs eco-friendly din care sticla si capacul sunt reciclabile, iar materialul din care este conceput contine 50% material post reciclat.
Beneficii: Are proprietati de ingrijire si hidratare.
Ajuta la mentinerea nivelului de hidratare in par.
Parul este neted, hidratat si are efect anti-frizz.
Beneficii | Are proprietati de ingrijire si hidratare |
---|
TIGI, care înseamnă „Toni & Guy Intercoiffure”, este o companie proeminentă de îngrijire a părului și frumusețe cunoscută pentru gama sa de produse profesionale de îngrijire a părului și servicii de salon.
Iată câteva puncte cheie despre TIGI: 1.
Prezentul companiei: TIGI a fost fondată de familia Mascolo în Regatul Unit.
Familia Mascolo este asociată cu brandul de coafură Toni & Guy, iar TIGI a fost înființată pentru a-și completa saloanele cu o linie de produse profesionale de îngrijire a părului.
Produse profesionale de îngrijire a părului: TIGI este apreciată pentru gama sa extinsă de produse de îngrijire a părului și de coafare concepute atât pentru utilizarea în salon, cât și pentru vânzarea cu amănuntul.
Liniile lor de produse includ șampoane, balsamuri, geluri de coafat, fixative pentru păr și alte instrumente de coafare.
Unele dintre cele mai populare linii de produse includ „Bed Head”, „Catwalk”, „S Factor” și „TIGI Copyright”.
Fashion-Forward Brand: TIGI are reputația de a fi un brand modern, colaborând adesea cu profesioniști în modă și coafură pentru a crea produse care sunt în tendințe și care se aliniază cu tendințele actuale de stil și frumusețe.
Servicii de salon: Pe lângă liniile lor de produse, TIGI are o prezență puternică în industria salonului, produsele lor fiind folosite de coafuri profesioniști în multe saloane din întreaga lume.
De asemenea, oferă educație și instruire pentru coafuriștii pentru a-și folosi produsele în mod eficient.
Acoperire globală: TIGI are o prezență globală, cu produsele și serviciile sale disponibile în multe țări.
Au o amprentă semnificativă în industria de frumusețe și coafură.
Modificări de proprietate: TIGI a suferit modificări de proprietate de-a lungul anilor.
La un moment dat, a fost achiziționată de Unilever, iar mai târziu, a devenit parte a diviziei Beauty Care a Coty Inc.
, o companie multinațională de frumusețe.