Surprindeti si incantati cu acest minunat calendar de advent Baylis &, Harding.
Contine 24 de delicii emblematice, inclusiv produse de spalare pentru corp, creme de maini cristale de baie, bule de baie, lotiuni de corp si creme de dus in aromele noastre foarte iubite de jojoba, vanilie si migdale, smochine salbatice si rodie.
Setul contine:Jojoba, Vanilla &, Almond Oil gel de curatare 2x30 ml,crema pentru dus 2x30 ml,crema de maini 2x30 ml,crema de corp 30 ml,gel de dus 30 ml,sare de baie 25 g,Wild Fig &, Pomegranate gel de curatare 2x30 ml,spuma de baie 2x30 ml,crema pentru dus 2x30 ml,spuma pentru dus 2x30 ml,crema de maini 2x30 ml,crema de corp 30 ml,crema de picioare 30 ml,saruri de baie 25 g.
Beneficii Baylis &, Harding Ladies Advent Calendar, BH22SIGADVENT:24 cadouri de desfacut – din prima zi de decembrie pana de Ajun,lasa pielea catifelata, moale si neteda,reda pielii senzatia de confort,miros proaspat si placut,catifeleaza si imbunatateste elasticitatea,un mix de produse cosmetice pentru utilizare zilnica,pentru toate tipurile de piele,efect hidratant, curatare, antistres, revitalizant.
Mod de utilizare Baylis &, Harding Ladies Advent Calendar, BH22SIGADVENT:Folositi fiecare produs din setul cosmetic conform instructiunilor de pe ambalaj.
Contine | Jojoba |
---|---|
Bh22sigadvent | 24 cadouri de desfacut din prima zi de decembrie pana de Folositi fiecare produs din setul cosmetic conform instructiunilor de pe ambalaj |
BAYLIS & HARDING este un brand britanic de produse de îngrijire personală, cunoscut pentru gama sa variată de săpunuri, loțiuni și produse pentru baie.
Brandul se mândrește cu utilizarea ingredientelor de calitate și cu formulări inspirate de tradițiile britanice, fiecare produs fiind creat pentru a oferi o experiență de îngrijire rafinată.
BAYLIS & HARDING promovează o estetică elegantă, cu ambalaje atractive și parfumuri plăcute, inspirând consumatorii să se răsfețe și să se îngrijească în fiecare zi.
Cu un angajament față de sustenabilitate, brandul oferă soluții de îngrijire care respectă atât consumatorii, cât și mediul.