Be Quick, But Don't Hurry presents the team-building management secrets of the greatest coach of the twentieth century, cloaked in the heartwarming tale of the reluctant protege who learned those secrets in spite of himself.
Perhaps the least controversial sports honor in living memory was the selection of John Wooden as Coach of the Century by ESPN, honoring his ten NCAA basketball championships in a twelve-year stretch.
His UCLA teams won with great centers and with small lineups, with superstars and with team effort, always with quickness, always with class.
Wooden was a teacher first and foremost, and his lessons -- taught on the basketball court, but applicable throughout one's life -- are summarized in his famed Pyramid of Success.
Andrew Hill was one of the lucky young men who got to learn from Wooden in his favored classroom -- though that is hardly how Hill would have described it at the time.
An all-city high school player in Los Angeles, Hill played -- a little -- on three national champions, from 1970 to 1972.
Hill was left embittered by his experience at UCLA; he was upset at how unequally Wooden treated his starting players and his substitutes.
Hill went on to a successful career in television, rising to the presidency of CBS Productions, where he was responsible for the success of such popular series as Touched by an Angel and Dr.
Quinn, Medicine Woman.
Hill's job required him to manage many creative people, with the egos and insecurities that usually go along with such talents.
And one day, some twenty-five years after he graduated, he was hit with the realization that everything he knew about getting the best out of people he had learned directly from Coach John Wooden.
With no small trepidation, Hill picked up the phone to call and thank his old coach and unexpected mentor.
To his surprise, Wooden greeted him warmly and enthusiastically.
A strong friendship, sealed in frequent visits and conversations, ensued, and endures.
Be Quick -- But Don't H.
Simon & Schuster este o companie de editură americană care a fost fondată în 1924 de Richard L.
Simon și M.
Lincoln Schuster.
A crescut pentru a deveni una dintre marile edituri din Statele Unite.
Simon & Schuster este cunoscut pentru publicarea unei game variate de cărți, inclusiv ficțiune, non-ficțiune și literatură pentru copii.
Puncte cheie despre Simon & Schuster: 1.
Categorii de cărți: Simon & Schuster publică cărți din diverse genuri, inclusiv ficțiune literară, ficțiune populară, non-ficțiune, memorii, biografii, autoajutorare, istorie și cărți pentru copii.
Amprints: Compania are mai multe amprente, fiecare axându-se pe anumite genuri sau tipuri de cărți.
Printre amprentele notabile se numără Simon & Schuster Books for Young Readers, Scribner, Atria Books, Gallery Books și multe altele.
Autori cu cele mai bune vânzări: Simon & Schuster a publicat lucrări ale numeroșilor autori apreciați și bine vânduți, inclusiv Stephen King, Dan Brown, Doris Kearns Goodwin, Bob Woodward și mulți alții.
Literatura pentru copii: Simon & Schuster este un editor important de cărți pentru copii, variind de la cărți ilustrate la ficțiune pentru tineri.
Au publicat lucrări ale unor autori și ilustratori cunoscuți.
Editura educațională: Pe lângă cărțile de comerț, Simon & Schuster este implicat în publicarea educațională, oferind manuale și materiale de învățare pentru diferite niveluri de educație.
Acoperire globală: În timp ce se află în Statele Unite, cărțile lui Simon & Schuster sunt distribuite la nivel internațional, iar compania are o acoperire globală.
Achiziții: Simon & Schuster a fost implicat în fuziuni și achiziții de-a lungul anilor.
În special, a devenit parte a ViacomCBS, dar de la ultima mea actualizare a cunoștințelor din ianuarie 2022, au existat discuții despre compania care a fost achiziționată de Penguin Random House.