Harvard University Press Bored, lonely, angry, stupid: changing feelings about technology, from the telegraph to twitter, paperback/luke fernandez
Harvard University Press

Harvard University Press Bored, lonely, angry, stupid: changing feelings about technology, from the telegraph to twitter, paperback/luke fernandez

Vezi magazinul Elefant
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Technologies have been shaping our] emotional culture for more than a century, argue computer scientist Luke Fernandez and historian Susan Matt in this original study.

Marshalling archival sources and interviews, they trace how norms (say, around loneliness) have shifted with technological change.

-- Nature A powerful story of how new forms of technology are continually integrated into the human experience.

Anyone interested in seeing the digital age through a new perspective should be pleased with this rich account.

-- Publishers Weekly Facebook makes us lonely.

Selfies breed narcissism.

On Twitter, hostility reigns.

Pundits and psychologists warn that digital technologies substantially alter our emotional states, but in this lively look at our evolving feelings about technology since the advent of the telegraph, we learn that the gadgets we use don't just affect how we feel--they can profoundly change our sense of self.

When we say we're bored, we don't mean the same thing as a Victorian dandy.

Could it be that political punditry has helped shape a new kind of anger? Luke Fernandez and Susan J.

Matt take us back in time to consider how our feelings of loneliness, vanity, and anger have evolved in tandem with new technologies.

  • 149.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine foreign books

Clientii au cumparat si

Despre Harvard University Press

Harvard University Press (HUP) este brațul de publicare al Universității Harvard.

Este una dintre cele mai mari și mai prestigioase prese universitare din lume.

Iată o prezentare generală: 1.

Istoric: Harvard University Press a fost înființată în 1913.

De-a lungul deceniilor, și-a câștigat o reputație pentru publicarea lucrărilor academice de cea mai înaltă calitate într-o gamă largă de discipline.

Domeniul de aplicare: HUP publică cărți în diverse domenii, inclusiv istorie, știință, filozofie, literatură, religie, sociologie, economie și multe altele.

Catalogul său cuprinde atât titluri academice, cât și de interes general, atrăgând oameni de știință, studenți și publicul larg cititor.

Excelență academică: Harvard University Press este cunoscută pentru angajamentul său față de rigoarea academică și excelența academică.

Publicațiile sale sunt supuse unui proces riguros de evaluare inter pares pentru a asigura acuratețea, integritatea și contribuția lor la domeniile lor respective.

Diversitatea autorilor: HUP publică lucrări ale autorilor din medii și perspective diverse, promovând un mediu intelectual bogat și incluziv.

Autorii săi includ savanți, cercetători și gânditori de seamă din întreaga lume.

Inițiative digitale: Pe lângă publicațiile tipărite, HUP a îmbrățișat publicarea și tehnologia digitală, oferind cărți electronice, ediții digitale și resurse online pentru a ajunge la un public mai larg și pentru a se adapta la obiceiurile de lectură în schimbare.

Acoperire globală: În timp ce se află la Universitatea Harvard din Cambridge, Massachusetts, publicațiile HUP sunt distribuite la nivel internațional, promovând misiunea universității de a disemina cunoștințele și studiile la scară globală.

În general, Harvard University Press joacă un rol vital în promovarea discursului academic și în contribuția la viața intelectuală a mediului academic și a societății în general.

Publicațiile sale sunt foarte apreciate pentru calitatea, profunzimea și impactul lor asupra diferitelor domenii de studiu.

Categorii Harvard University Press

Branduri computing & information technology

Harvard University Press Bored, lonely, angry, stupid: changing feelings about technology, from the telegraph to twitter, paperback/luke fernandez

Harvard University Press Bored, lonely, angry, stupid: changing feelings about technology, from the telegraph to twitter, paperback/luke fernandez

149.99 Lei