Pro Universitaria Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor/victor emanuel ciuciuc
Pro Universitaria

Pro Universitaria Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor/victor emanuel ciuciuc

Vezi magazinul Elefant

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fa.

Magazine books

Clientii au cumparat si

Categorii Pro Universitaria

Branduri economie

Pro Universitaria Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor/victor emanuel ciuciuc

Pro Universitaria Branding in secolul xxi: rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor/victor emanuel ciuciuc

21.25 Lei