Pro Universitaria Branding in secolul xxi rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor
Pro Universitaria

Pro Universitaria Branding in secolul xxi rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Vezi magazinul Bookcity

Ce-i determina pe consumatori sa fie loiali unui brand? Victor-Emanuel Ciuciuc ne ofera, in lucrarea de fata, posibile raspunsuri, si ne lanseaza o invitatie la reflectie si la dialog.

Explorand dinamica relatiei dintre etica brandului perceputa de clienti (consumer perceived ethicality), afectul de brand (brand affect) si echitatea brandului, cititorii vor descoperi insight-uri valoroase privind modul in care se contureaza loialitatea clientilor industriei de fashion, una dintre cele mai competitive si mai nestatornice industrii astazi.

- Lect.

Andreea Mitan .

Clientii au cumparat si

Regula 10x

Regula 10x

48.00 Lei

Categorii Pro Universitaria

Pro Universitaria Branding in secolul xxi rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

Pro Universitaria Branding in secolul xxi rolul eticii si al empatiei in dezvoltarea actuala a brandurilor

25.00 Lei