Houghton Mifflin Break through the noise: the nine rules to capture global attention, hardcover/tim staples
Houghton Mifflin

Houghton Mifflin Break through the noise: the nine rules to capture global attention, hardcover/tim staples

Vezi magazinul Elefant
  • 2 stele, bazat pe 1 voturi

Description The odds of getting a video onto You Tube's front page are 1-in-2, 000, 0000, but Tim Staples, founder and CEO of Shareability, knows how to make the algorithms of Youtube, Google, Facebook and Instagram work for you - and he has the results to prove it, with a thriving business that has gotten their videos onto You Tube's front page an amazing 25 times.

Here he shows savvy marketers, entrepreneurs, and online celebrity wannabes how they, too, can develop clever videos that amass millions of views.

Staples outlines a nine-step approach that anyone can use to launch their product or service without having to invest a fortune.

Case studies featured in the book include how Shareability launched ROC Headphones, a multi-million dollar global brand, with a viral video of Cristiano Ronaldo in disguise without spending a nickel on traditional advertising; how they used babies to create the most successful social video ever about the Olympic Games; how they propelled a small pet food company from obscurity to an IPO on the power of two viral videos; and how they helped Cricket Wireless become the most shared brand in the wireless space beating telco powerhouses like Verizon, AT&T and Sprint.

About the Author TIM STAPLES is the cofounder and CEO of Shareability, the social media company famous for creating some of the biggest viral video successes of the past five years.

JOSH YOUNG has cowritten twenty books, including five New York Times bestsellers and two Los Angeles Times bestsellers.

  • 146.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Magazine carte straina

Clientii au cumparat si

Despre Houghton Mifflin

Houghton Mifflin este o binecunoscută companie de editură americană, specializată în principal în cărți educaționale și comerciale.

Fondată în 1832, are o lungă istorie în furnizarea de materiale educaționale, manuale, ficțiune, non-ficțiune și cărți de referință pentru școli, colegii, biblioteci și cititori individuali.

Houghton Mifflin publică o gamă largă de titluri din diverse genuri și domenii, inclusiv literatură, matematică, științe, studii sociale, arte lingvistice și multe altele.

Materialele sale educaționale sunt utilizate în mod obișnuit în sălile de clasă din Statele Unite și din întreaga lume.

Pe lângă divizia sa educațională, Houghton Mifflin are și o ramură de publicare comercială care lansează titluri de ficțiune și non-ficțiune pentru publicul general.

Acestea includ lucrări ale unor autori apreciați din diferite genuri, precum și bestselleruri și cărți premiate.

În general, Houghton Mifflin este recunoscut pentru angajamentul său față de conținutul de calitate, inovația educațională și excelența literară, făcându-l o figură proeminentă în industria editorială de aproape două secole.

Categorii Houghton Mifflin

Branduri economics

Houghton Mifflin Break through the noise: the nine rules to capture global attention, hardcover/tim staples

Houghton Mifflin Break through the noise: the nine rules to capture global attention, hardcover/tim staples

146.99 Lei