In Cai ale fericirii , Campbell cerceteaza latura personala si psihologica a mitului.
Asemenea cartilor sale de succes, Myths to Live By si The Power of Myth, volumul de fata are la baza prelegeri si dialoguri sustinute de Campbell, care evidentiaza remarcabila sa abilitate de povestitor si capacitatea sa inegalabila de a aplica mitologia mondiala in sfera dezvoltarii si transformarii personale.
El ancoreaza aici intelepciunea simbolica a mitologiei la nivelul individului, aplicand cele mai poetice metafore mitice la provocarile vietii noastre cotidiene.
„Nimeni din secolul acesta - nici Freud, nici Thomas Mann, nici Levi-Strauss - nu a reusit sa aduca la un asemenea nivel in constiinta de zi cu zi perspectiva mitica asupra lumii si figurile eterne ale acesteia.
” - James Hillman „Fericirea te poate indruma spre misterul transcendent, deoarece fericirea inseamna sa-ti extragi energia intelepciunii transcendente din launtrul tau.
Asadar, atunci cand filonul fericirii seaca, vei sti ca i-ai pierdut urma in launtrul tau; incearca sa-l gasesti din nou.
Iar acesta va fi calauza ta, cainele care va amusina urma invizibila pentru tine.
Asa stau lucrurile.
Ne faurim propriul mit pe aceasta cale.
” - Joseph Campbel „Campbell a devenit unul dintre acei putini intelectuali din lumea americana ce poate fi considerat pe buna dreptate un ganditor serios imbratisat de cultura populara.
” - Newsweek „In generatia noastra, Joseph Campbell reprezinta mitograful care a stapanit cel mai bine uriasa literatura de specialitate, care a avut o remarcabila abilitate analitica, o proza lucida si influenta intelectuala necesara.
” - Commentary.
Herald Tribune, denumit adesea International Herald Tribune (IHT), a fost un ziar renumit cu o lungă istorie în furnizarea de știri internaționale.
A fost înființat inițial în 1887 ca ediția europeană a New York Herald de către James Gordon Bennett Jr.
De-a lungul anilor, a câștigat o reputație pentru raportarea aprofundată a afacerilor globale, afaceri, cultură și politică.
În 1967, The New York Times Company a achiziționat ziarul și l-a redenumit International Herald Tribune.
Sub acest nou nume, a continuat să servească drept o sursă principală de știri internaționale, adresându-se în primul rând unui public expatriat și cititorilor vorbitori de limbă engleză din afara Statelor Unite.
Ziarul era cunoscut pentru acoperirea cuprinzătoare a evenimentelor mondiale și pentru rețeaua sa de corespondenți de pe tot globul.
În 2013, The New York Times Company a redenumit International Herald Tribune ca The International New York Times, cu scopul de a-l alinia mai strâns cu ziarul său emblematic, The New York Times.
Această mișcare a reflectat importanța tot mai mare a platformelor digitale și dorința de a crea un brand global unificat.
În timp ce ediția tipărită a International Herald Tribune și-a încetat publicarea odată cu rebranding, prezența sa digitală a continuat sub numele de The International New York Times.
Această platformă digitală a oferit cititorilor din întreaga lume acces la aceeași jurnalism și analiză de înaltă calitate care au distins ziarul de peste un secol.
The International New York Times, la fel ca predecesorul său, și-a menținut angajamentul de a furniza rapoarte cu autoritate despre afaceri internaționale, afaceri, cultură și multe altele, asigurându-se că cititorii rămân informați despre evoluțiile de pe tot globul.