Aramis Calatoriile magice ale biancai/sabina elena tereza
Aramis

Aramis Calatoriile magice ale biancai/sabina elena tereza

Vezi magazinul Elefant
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Ce carte poate fi mai aproape de cugetul si spiritul unui scolar decat una al carei univers este chiar scoala? Aventura Biancai si a prietenilor sai incepe chiar in sala de clasa, de unde, cu ajutorul magicului glob geografic, acestia intreprind o calatorie spectaculoasa, in ora de geografie.

Cei patru prieteni, Bianca, Nicolas, Cristian si Cora intra in vartejul unor peripetii uimitoare, care incep cu popasul la Ecuator, apoi la Polul Sud.

Daca aici au parte de experiente miraculoase obiectivul lectiei de geografie este, bunaoara, orientarea pe harta, in jungla amazoniana, sau fotografia facuta alaturi de pinguini , in urmatoarele calatorii, nota fantastica este sporita de confruntarile cu agasanta trupa Tupasonus, trupa directorului scolii.

Dorind sa intre in posesia fabulosului glob geografic si sa-l foloseasca in scopuri mai putin magulitoare pentru sine, directorul ii urmareste pe cei patru in calatoriile din Egipt, de la Paris, de la Londra si nu in ultimul rand, din muntii Romaniei.

Cele doua tabere rivale ajung sa se infrunte in cele mai surprinzatoare locuri in subsolul unei piramide, pe o scara de incendiu si intr-un magazin de lux din Paris, pe coridoarele vestitului British Museum, pe varful Omu.

Cartea mentine viu interesul cititorului-elev, care-si vede indeplinita cel putin una dintre dorintele nespuse, dar simtite: ora (de geografie) nu mai este plictisitoare, ci devine fabuloasa; conflictele dintre adulti sunt pe acelasi plan cu cele ale copiilor si toate pot fi solutionate intr-un mod naiv, dar onest si durabil.

  • 27.99 Lei
  • Pret vechi: 34.99 Lei
    Discount -21%
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

SimtiteOra (de geografie) nu mai este plictisitoare ci devine fabuloasa

Magazine books

Clientii au cumparat si

Despre Aramis

Aramis, un brand de parfumuri și îngrijire, are o istorie bogată și o poveste de brand care se învârte în jurul eleganței și rafinamentului atemporal.

Fondare și origini: Aramis a fost fondată în 1964 de Estée Lauder și soțul ei, Joseph Lauder.

Marca a fost numită după un personaj din romanul lui Alexandre Dumas „Cei trei mușchetari”.

Încă de la început, Aramis și-a propus să ofere o linie de parfumuri și produse de îngrijire de prestigiu pentru bărbați.

Parfumuri de pionierat pentru bărbați: Aramis este adesea creditat cu pionierul pieței de parfumuri de prestigiu pentru bărbați.

Parfumul său de debut, numit și Aramis, a fost introdus în 1966.

Parfumul s-a caracterizat prin parfumul său îndrăzneț, lemnos, marcând o îndepărtare de la coloniile mai ușoare care predominau la acea vreme.

Parfum de semnătură și produse emblematice: Parfumul original Aramis a devenit iconic pentru aroma sa masculină și distinctivă.

De-a lungul anilor, Aramis a introdus câteva alte parfumuri, fiecare contribuind la reputația mărcii de a produce parfumuri sofisticate pentru bărbați.

Aramis Classic, introdus în 1966, rămâne un parfum de semnătură pentru brand.

Pe lângă parfumuri, Aramis și-a extins oferta de produse pentru a include produse de îngrijire și îngrijire a pielii.

Devotamentul brandului pentru calitate și inovație a condus la dezvoltarea unei game de articole esențiale pentru îngrijire, adaptate nevoilor omului modern.

Eleganță și atemporalitate: Aramis este sinonim cu eleganta si atemporalitate.

Angajamentul mărcii de a crea parfumuri sofisticate și produse de îngrijire reflectă credința în stilul și rafinamentul de durată.

Ambalarea și prezentarea produselor Aramis întruchipează adesea o estetică clasică și masculină.

Prezenta globala: Aramis și-a stabilit o prezență globală și este disponibil în magazine universale de lux, comercianți cu amănuntul de specialitate și magazine duty-free.

Dimensiunea internațională a mărcii a contribuit la recunoașterea sa ca lider pe piața de îngrijire și parfumuri pentru bărbați.

Inovații de produs: Aramis continuă să inoveze în spațiul de îngrijire și parfum.

Brandul introduce noi arome și își actualizează formulările de produse pentru a se alinia preferințelor în evoluție și tendințelor din industrie.

Angajamentul față de cercetare și dezvoltare asigură că Aramis rămâne relevantă în peisajul în continuă schimbare a frumuseții și îngrijirii.

Loialitate și patrimoniu: Aramis a cultivat o bază de clienți loiali de-a lungul deceniilor.

Moștenirea mărcii și asocierea cu masculinitatea atemporală au rezonat în rândul consumatorilor care apreciază parfumurile și produsele de îngrijire clasice, de durată.

Parte din Companiile Estée Lauder: Aramis face parte din The Estée Lauder Companies, un conglomerat multinațional care deține un portofoliu de mărci prestigioase de frumusețe și îngrijire a pielii.

Sinergia din cadrul familiei Estée Lauder îi permite lui Aramis să beneficieze de resurse și expertiză comune.

Categorii Aramis

Branduri carte

Aramis Calatoriile magice ale biancai/sabina elena tereza

Aramis Calatoriile magice ale biancai/sabina elena tereza

27.99 Lei