Casti alergare Philips shb4305wt, bluetooh, microfon (alb)
Philips

Casti alergare Philips shb4305wt, bluetooh, microfon (alb)

Vezi magazinul Evomag
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Drivere de difuzoare puternice, de 12,2 mm Este un bas puternic şi impresionant care îţi permite să simţi cu adevărat fiecare ritm.

Driverele de difuzoare puternice, de 12,2 mm, oferă bas antrenant într-un pachet compact şi elegant.

Bateria reîncărcabilă oferă până la 6 ore de redare Cu o durată de redare de 6 ore, vei avea suficientă energie pentru a asculta muzică toată ziua.

Tehnologie wireless Bluetooth Asociază uşor căştile cu orice dispozitiv Bluetooth pentru a beneficia de muzică wireless.

Design ergonomic pentru confort maxim Proiectate ergonomic cu tuburi ovale şi înclinate pentru potrivire confortabilă, naturală.

Poţi astfel să asculţi ore la rând, beneficiind de confort deplin.

Telecomandă pentru apeluri şi muzică handsfree Telecomanda uşor de utilizat îţi permite să redai/să întrerupi melodii, precum şi să preiei apeluri printr-o simplă apăsare de buton.

Suporturi în formă de aripă pentru fixare sigură Suporturile în formă de aripă asigură o potrivire mai fixă şi o fixare mai bună şi mai sigură, aşa încât căştile nu vor cădea.

Izolare excepţională a sunetului Concepute pentru izolare pasivă optimă a sunetului, nu vei pierde niciun ritm cu aceste căşti intraauriculare.

Bas puternic şi îndrăzneţ pe care îl poţi simţi Este un bas puternic şi impresionant care îţi permite să simţi cu adevărat fiecare ritm.

Nu lăsa designul elegant să te păcălească – driverele reglate special şi orificiile pentru bas produc frecvenţe finale ultrajoase pentru a crea o semnătură unică de sunet BASS+.

Cablu de încărcare USB Cablul de încărcare USB inclus îţi permite să menţii uşor căştile încărcate când ai nevoie de ele.

Senzaţie de lipsă de greutate, libertate fără cabluri Având un design ultrauşor, aceste căşti intraauriculare wireless îţi oferă libertate de mişcare fără restricţii.

Royal Philips NV este o companie de tehnologie, care se angajează pe piețele sănătății, iluminatului și bunăstării consumatorilor.

Funcționează prin următoarele segmente: sănătate personală, diagnostic și tratament, îngrijire conectată și informatică despre sănătate și altele.

Segmentul Personal Health se concentrează pe viața sănătoasă și îngrijirea preventivă.

Acest segment cuprinde companiile de îngrijire personală, electrocasnice, îngrijire orală și îngrijire a mamei și copilului.

Segmentul Diagnostic și tratament unește afacerile legate de promisiunea diagnosticului de precizie și de selectarea căii bolii și afacerile legate de tratamentele minim invazive orientate pe imagini.

Acest segment cuprinde companiile de diagnosticare a imaginilor, ultrasunete, informatică medicală și terapie bazată pe imagini.

Segmentul Connected Care & Health Informatics se concentrează pe soluții de îngrijire a pacienților, analize avansate și optimizarea pacientului și a fluxului de lucru în interiorul și în afara spitalului și își propune să deblocheze sinergiile de la integrarea și optimizarea căilor de îngrijire a pacientului și de la valorificarea modelelor de afaceri furnizor-plătitor-pacient.

Acest segment cuprinde activități de monitorizare și analiză, îngrijire terapeutică, managementul sănătății populației și activități de somn și îngrijire respiratorie.

Segmentul Alte rapoarte cu privire la articolele Inovare și strategie, Redevențe IP, costuri centrale și alte articole mici.

Compania a fost fondată de Anton Frederik Philips și Gerard Leonard Frederik Philips în 1891 și are sediul în Amsterdam, Olanda.

Compania Philips a fost fondată în 1891 de Gerard Philips și tatăl său Frederik Philips.

Frederik, un bancher cu sediul în Zaltbommel, a finanțat cumpărarea și amenajarea unei clădiri goale a fabricii din Eindhoven, unde compania a început producția de lămpi cu filament de carbon și alte produse electrotehnice în 1892.

Această primă fabrică a fost de atunci adaptată și este folosit ca muzeu.

[7] În 1895, după câțiva ani grei și aproape de faliment, Philips a adus-o pe Anton, fratele mai mic al lui Gerard cu șaisprezece ani.

Deși obținuse o diplomă în inginerie, Anton a început să lucreze ca reprezentant de vânzări; în curând, însă, a început să contribuie cu multe idei de afaceri importante.

Odată cu sosirea lui Anton, afacerea de familie a început să se extindă rapid, rezultând în fondarea Philips Metaalgloeilampfabriek NV (Philips Metal Filament Lamp Factory Ltd.

) în Eindhoven în 1908, urmată în 1912, de înființarea Philips Gloeilampenfabrieken NV (Philips Lightbulb Factories Ltd .

După ce Gerard și Anton Philips și-au schimbat afacerea de familie prin înființarea corporației Philips, au pus bazele ultimei multinaționale electronice.

În anii 1920, compania a început să fabrice alte produse, cum ar fi tuburile de vid.

În 1939, au introdus aparatul de ras electric, Philishave (comercializat în SUA folosind numele de marcă Norelco).

„Chapel” este un radio cu difuzor încorporat, care a fost proiectat la începutul anilor 1930.

  • 244.99 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Detalii

Philips Căşti wireless cu Bluetooth® SHB4305WT/00. Tipul de produs: Căști. Tehnologia de conectare: Fără fir, Bluetooth. Utilizare recomandată: Apeluri/Muzică. Frecvenţa castilor: 9 - 21000 Hz. Raza de acţiune a routerului wireless: 10 m. Greutate: 15 g. Culoarea produsului: Alb

Caracteristici

Performanță

  • Tipul de produs: Căști
  • Tip de utilizare/purtare: În ureche
  • Utilizare recomandată: Apeluri/Muzică
  • Tip de căști: Stereofonic
  • Culoarea produsului: Alb
  • Control volum: Digitală
  • Tip unitate de control: Unitate control intrare
  • Tipul de control: Butoane
  • Pliabil: Da

Conexiune

  • Tehnologia de conectare: Fără fir
  • Conector 3,5 mm: Nu
  • Conector 6.35 mm: Nu
  • Conectivitate USB: Nu
  • Bluetooth: Da
  • Profiluri Bluetooth: A2DP, AVRCP, HFP, HSP
  • Versiune Bluetooth: 4.1
  • Conectivitate RF: Nu
  • Raza de acţiune a routerului wireless: 10 m

Căşti

  • Putere maximă de intrare: 30 mW
  • Cuplare la ureche: Intraaural
  • Sistem acustic: Închis
  • Frecvenţa castilor: 9 - 21000 Hz
  • Impedanta: 32 Ω
  • Sensibilitatea Headphone: 107 dB
  • Tip magnet: Neodim
  • Difuzor: 1,22 cm
  • Material diafragmă: Polietilenă tereftalat (PET)

Microfon

  • Tip microfon: Încorporat

Baterie

  • Tehnologia bateriei: Polimer Litiu (LiPo)
  • Continuă timp de redare audio: 6 h
  • Baterie reîncărcabilă: Da
  • Timp de aşteptare: 110 h

Greutate şi dimensiuni

  • Lățime: 100 milimetri
  • Adâncime: 40 milimetri
  • Înălţime: 20 milimetri
  • Greutate: 15 g

Datele de ambalare

  • Lăţime de ambalaj: 95 milimetri
  • Adâncimea de ambalaj: 30 milimetri
  • Înălţime de ambalaj: 175 milimetri
  • Greutatea pachetului: 69 g
  • Tip ambalaj: Ambalaj blister

Conţinutul de ambalaje

  • Cabluri incluse: USB
  • Cantitatea: 1

Date logistice

  • Ambalaj GTIN (EAN/UPC): 16925970713631

Caracteristici furnizor

  • Durata de viață a bateriei: 360 minute

Alte caracteristici

  • Conector 2.5 mm: Nu
  • EAN / UPC / GTIN (ambalaj): 6925970713634
  • Greutate brută ambalajul exterior: 0,285 kilograme
  • Înălţime (cm) cutie exterioara: 13,3 cm
  • Lungime (cm) cutia exterioara: 19 cm
  • Greutatea netă cutia exterioara: 0,096 kilograme
  • Greutate netă de ambalaj: 0,032 kilograme
  • În greutate de ambalaj tare: 0,037 kilograme
  • Cantitate cutie exterioara: 3 buc.
  • Tare cutie de carton Greutate exterior: 0,189 kilograme
  • Lăţime (cm) cutie exterioara: 11 cm
  • Greutate proprie pachet: 0,037 g

Magazine casti alergare

Clientii au cumparat si

Despre Philips

Philips este o corporație multinațională olandeză care este binecunoscută pentru gama sa diversă de produse și servicii în diverse sectoare, inclusiv în domeniul sănătății, electronice de larg consum și iluminat.

Fondată în Eindhoven, Olanda, în 1891, Philips este o companie globală proeminentă de peste un secol.

Iată câteva domenii cheie în care Philips are o prezență semnificativă: 1.

Îngrijirea sănătății: Philips este un jucător important în industria sănătății, oferind echipamente medicale, informatică medicală și soluții de tehnologie medicală.

Ei produc o gamă largă de produse, inclusiv aparate RMN, echipamente cu raze X, monitoare pentru pacienți și sisteme informatice de asistență medicală.

Electronice de larg consum: Philips este recunoscută pentru electronicele sale de larg consum, inclusiv televizoare, echipamente audio, produse de îngrijire personală (cum ar fi aparate de ras electrice și periuțe de dinți) și aparate electrocasnice.

Iluminare: Philips Lighting, acum Signify, a fost una dintre cele mai importante companii de iluminat din lume.

Au dezvoltat soluții inovatoare de iluminat pentru case, afaceri și medii urbane.

Philips a fost în fruntea tranziției către iluminatul LED eficient din punct de vedere energetic.

Stil de viață: Philips produce, de asemenea, o varietate de produse pentru stilul de viață, cum ar fi purificatoare de aer, aparate de cafea și aparate de bucătărie.

Responsabilitate socială corporativă: Compania a fost implicată în diverse inițiative de sustenabilitate și responsabilitate socială corporativă, promovând eficiența energetică, responsabilitatea față de mediu și accesul la asistență medicală în comunitățile defavorizate.

Categorii Philips

Casti alergare Philips shb4305wt, bluetooh, microfon (alb)

Casti alergare Philips shb4305wt, bluetooh, microfon (alb)

244.99 Lei