Banda de sustinere ergonomica, ajustabila creste odata cu copilul Banda de sustinere ergonomica, simpla este complet ajustabila, pentru a se potrivi capului oricarui copil in mod confortabil si pentru a creste odata cu el.
Difuzoarele mari pentru boxe din neodim, de 32 mm, ofera un sunet perfect echilibrat Neodimul este cel mai bun material pentru producerea unui camp magnetic puternic, deoarece creste sensibilitatea bobinei, optimizeaza raspunsul in frecventele de bas si permite obtinerea unei calitati perfect echilibrate a sunetului.
Design durabil fara suruburi, conceput pentru redare intensa Designul durabil fara suruburi permite pieselor castilor sa se rabateze si sa revina usor la locul lor.
Pernutele moi pentru urechi ofera o potrivire confortabila si sigura Carcasele castilor sunt complet protejate de burete moale pentru confort desavarsit si siguranta.
Banda de sustinere ultra-usoara pentru confort si potrivire superbe Banda de sustinere subtire este atat de usoara si confortabila incat purtarea ei este o placere ore in sir.
Copiii pot uita cu usurinta ca o poarta.
Pernute de urechi care izoleaza zgomotul pentru sunet clar la orice volum Pernutele de urechi care izoleaza zgomotul reduc semnificativ zgomotul din mediul inconjurator, astfel incat copiii nu au nevoie sa creasca volumul pentru a se cufunda in muzica.
Caracteristici tehnice: Tip magnet : Neodim Impedanta : 32 ohm Putere maxima de intrare : 40 mW Sensibilitate : 99 dB Diafragma : PET Raspuns in frecventa : 12 - 22 000 Hz Diametru difuzor : 32 mm Culoare : Roz/Mov.
Royal Philips NV este o companie de tehnologie, care se angajează pe piețele sănătății, iluminatului și bunăstării consumatorilor.
Funcționează prin următoarele segmente: sănătate personală, diagnostic și tratament, îngrijire conectată și informatică despre sănătate și altele.
Segmentul Personal Health se concentrează pe viața sănătoasă și îngrijirea preventivă.
Acest segment cuprinde companiile de îngrijire personală, electrocasnice, îngrijire orală și îngrijire a mamei și copilului.
Segmentul Diagnostic și tratament unește afacerile legate de promisiunea diagnosticului de precizie și de selectarea căii bolii și afacerile legate de tratamentele minim invazive orientate pe imagini.
Acest segment cuprinde companiile de diagnosticare a imaginilor, ultrasunete, informatică medicală și terapie bazată pe imagini.
Segmentul Connected Care & Health Informatics se concentrează pe soluții de îngrijire a pacienților, analize avansate și optimizarea pacientului și a fluxului de lucru în interiorul și în afara spitalului și își propune să deblocheze sinergiile de la integrarea și optimizarea căilor de îngrijire a pacientului și de la valorificarea modelelor de afaceri furnizor-plătitor-pacient.
Acest segment cuprinde activități de monitorizare și analiză, îngrijire terapeutică, managementul sănătății populației și activități de somn și îngrijire respiratorie.
Segmentul Alte rapoarte cu privire la articolele Inovare și strategie, Redevențe IP, costuri centrale și alte articole mici.
Compania a fost fondată de Anton Frederik Philips și Gerard Leonard Frederik Philips în 1891 și are sediul în Amsterdam, Olanda.
Compania Philips a fost fondată în 1891 de Gerard Philips și tatăl său Frederik Philips.
Frederik, un bancher cu sediul în Zaltbommel, a finanțat cumpărarea și amenajarea unei clădiri goale a fabricii din Eindhoven, unde compania a început producția de lămpi cu filament de carbon și alte produse electrotehnice în 1892.
Această primă fabrică a fost de atunci adaptată și este folosit ca muzeu.
[7] În 1895, după câțiva ani grei și aproape de faliment, Philips a adus-o pe Anton, fratele mai mic al lui Gerard cu șaisprezece ani.
Deși obținuse o diplomă în inginerie, Anton a început să lucreze ca reprezentant de vânzări; în curând, însă, a început să contribuie cu multe idei de afaceri importante.
Odată cu sosirea lui Anton, afacerea de familie a început să se extindă rapid, rezultând în fondarea Philips Metaalgloeilampfabriek NV (Philips Metal Filament Lamp Factory Ltd.
) în Eindhoven în 1908, urmată în 1912, de înființarea Philips Gloeilampenfabrieken NV (Philips Lightbulb Factories Ltd .
După ce Gerard și Anton Philips și-au schimbat afacerea de familie prin înființarea corporației Philips, au pus bazele ultimei multinaționale electronice.
În anii 1920, compania a început să fabrice alte produse, cum ar fi tuburile de vid.
În 1939, au introdus aparatul de ras electric, Philishave (comercializat în SUA folosind numele de marcă Norelco).
„Chapel” este un radio cu difuzor încorporat, care a fost proiectat la începutul anilor 1930.
Philips SHK2000PK/00. Tipul de produs: Căști. Tehnologia de conectare: Prin cablu. Utilizare recomandată: Muzică. Frecvenţa castilor: 12 - 22000 Hz. Greutate: 100,2 g. Culoarea produsului: Roz, Purpuriu
Performanță
Conexiune
Căşti
Microfon
Greutate şi dimensiuni
Date logistice