Finisajul lucios arată elegant şi adaugă un strat protector suplimentar Finisajul de calitate strălucitor conferă un aspect elegant şi în acelaşi timp adaugă o suprafaţă de protecţie în plus.
Tubul oval asigură o fixare ergonomică, confortabilă Un tub sonor oval asigură o fixare ergonomică şi confortabilă la forma urechii.
Boxele puternice redau sunet clar şi bas puternic Boxele puternice cu un design compact asigură o potrivire perfectă, sunet clar şi bas puternic.
Bandă de susţinere moale, cauciucată, pentru confort şi stabilitate O bandă de susţinere moale, cauciucată, proiectată pentru confort absolut şi stabilitate.
Acceptă Bluetooth versiunea 4.
1 + HSP/HFP/A2DP/AVRCP Sincronizează-ţi dispoz.
cu căştile prin Bluetooth şi bucură-te de libert.
şi de plăc.
de a asculta muz.
şi de a avea convorb.
de o calit.
impecab.
, fără inconven.
de cabluri.
Control wireless pentru muzică şi apeluri Bucură-te de libertatea de a asculta muzică şi de a efectua apeluri, fără inconvenienţele provocate de cabluri.
Poţi schimba piesele, ajusta volumul şi răspunde apelurilor cu ajutorul unei telecomenzi uşor de folosit.
Etanşare perfectă în ureche blochează zgomotele exterioare Căşti intraaruric.
foarte mici, care se potriv.
perfect în ureche, creând un dop care bloch.
zgomotul din ext.
Cabluri plate antiîncurcare pt.
uşurinţă în mişcare Cablul plat garantează că firele rămân drepte şi neîncâlcite - întotdeauna.
Royal Philips NV este o companie de tehnologie, care se angajează pe piețele sănătății, iluminatului și bunăstării consumatorilor.
Funcționează prin următoarele segmente: sănătate personală, diagnostic și tratament, îngrijire conectată și informatică despre sănătate și altele.
Segmentul Personal Health se concentrează pe viața sănătoasă și îngrijirea preventivă.
Acest segment cuprinde companiile de îngrijire personală, electrocasnice, îngrijire orală și îngrijire a mamei și copilului.
Segmentul Diagnostic și tratament unește afacerile legate de promisiunea diagnosticului de precizie și de selectarea căii bolii și afacerile legate de tratamentele minim invazive orientate pe imagini.
Acest segment cuprinde companiile de diagnosticare a imaginilor, ultrasunete, informatică medicală și terapie bazată pe imagini.
Segmentul Connected Care & Health Informatics se concentrează pe soluții de îngrijire a pacienților, analize avansate și optimizarea pacientului și a fluxului de lucru în interiorul și în afara spitalului și își propune să deblocheze sinergiile de la integrarea și optimizarea căilor de îngrijire a pacientului și de la valorificarea modelelor de afaceri furnizor-plătitor-pacient.
Acest segment cuprinde activități de monitorizare și analiză, îngrijire terapeutică, managementul sănătății populației și activități de somn și îngrijire respiratorie.
Segmentul Alte rapoarte cu privire la articolele Inovare și strategie, Redevențe IP, costuri centrale și alte articole mici.
Compania a fost fondată de Anton Frederik Philips și Gerard Leonard Frederik Philips în 1891 și are sediul în Amsterdam, Olanda.
Compania Philips a fost fondată în 1891 de Gerard Philips și tatăl său Frederik Philips.
Frederik, un bancher cu sediul în Zaltbommel, a finanțat cumpărarea și amenajarea unei clădiri goale a fabricii din Eindhoven, unde compania a început producția de lămpi cu filament de carbon și alte produse electrotehnice în 1892.
Această primă fabrică a fost de atunci adaptată și este folosit ca muzeu.
[7] În 1895, după câțiva ani grei și aproape de faliment, Philips a adus-o pe Anton, fratele mai mic al lui Gerard cu șaisprezece ani.
Deși obținuse o diplomă în inginerie, Anton a început să lucreze ca reprezentant de vânzări; în curând, însă, a început să contribuie cu multe idei de afaceri importante.
Odată cu sosirea lui Anton, afacerea de familie a început să se extindă rapid, rezultând în fondarea Philips Metaalgloeilampfabriek NV (Philips Metal Filament Lamp Factory Ltd.
) în Eindhoven în 1908, urmată în 1912, de înființarea Philips Gloeilampenfabrieken NV (Philips Lightbulb Factories Ltd .
După ce Gerard și Anton Philips și-au schimbat afacerea de familie prin înființarea corporației Philips, au pus bazele ultimei multinaționale electronice.
În anii 1920, compania a început să fabrice alte produse, cum ar fi tuburile de vid.
În 1939, au introdus aparatul de ras electric, Philishave (comercializat în SUA folosind numele de marcă Norelco).
„Chapel” este un radio cu difuzor încorporat, care a fost proiectat la începutul anilor 1930.
Philips Cască Bluetooth SHB5950WT/00. Tipul de produs: Căști. Tehnologia de conectare: Fără fir, Bluetooth. Utilizare recomandată: Apeluri/Muzică. Frecvenţa castilor: 10 - 21000 Hz. Raza de acţiune a routerului wireless: 10 m. Greutate: 30 g. Culoarea produsului: Alb
Performanță
Conexiune
Căşti
Microfon
Baterie
Greutate şi dimensiuni
Datele de ambalare
Conţinutul de ambalaje
Alte caracteristici