O carte fundamentala care abordeaza momente incomode ale istoriei.
Anticentralism ardelenesc dupa Marea Unire, Lectia lui Gusti, Constitutiile Romaniei, Stat, cultura si ultranationalism in Romania interbelica, Mosteniri incomode: publicistica lui Panait Istrati, O istorie tabuizata, Voci maghiare din Transilvania interbelica, Intre daci si romi.
Identitatea tiganilor in contextul deportarii in Transnistria, Versiunea maresalului, Maresalul Antonescu, stanga`mprejur!, Iuliu Maniu si arta portretului s.
Incomode | Publicistica lui |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.