Descriere - O savoare divina de ceai, pentru minute petrecute impreuna! - Este un ceai exceptional de aromat.
- Cu boboci de trandafir pentru momente unice de romantism si relaxare.
Proprietati - 100% ecologic, ambalat manual, in ambalaj compostabil.
- Cerneala de imprimare este de asemenea compostabila.
- Noul amestec de hartie si folie din fibre de lemn protejeaza perfect aromele produselor.
- Munca manuala, transportul durabil si utilizarea energiei regenerabile ajuta la o amprenta de carbon mai redusa,iar agricultura ecologica produce cu aproximativ 25% mai putin CO2 decat agricultura conventionala.
Continut - O cutie contine 30g Ceai Boboci de trandafir, produs certificat ecologic.
- Ingrediente: 100% boboci de trandafir*, *=din agricultura ecologica.
Utilizare - Sfat: se imbunatateste cu o lingurita de miere! - Timp infuzare: maxim 10 minute.
- Temperatura apei: 100°C.
- Savurati o ceasca de ceai calda si aromata.
Ingrediente | 100 boboci de trandafir din agricultura ecologica |
---|---|
Sfat | Se imbunatateste cu o lingurita de miere |
Timp infuzare | Maxim 10 minute |
Temperatura apei | 100c |
Sonnentor este un brand austriac cunoscut pentru ierburile, condimentele și ceaiurile sale organice.
Compania a fost fondată în 1988 și de atunci a devenit un producător și distribuitor proeminent de ierburi culinare și ceaiuri din plante organice și sustenabile.
Gama de produse Sonnentor include o mare varietate de ceaiuri din plante, condimente, condimente din plante și produse conexe.
Sunt bine respectați pentru angajamentul lor față de agricultura ecologică, agricultura durabilă și practicile de afaceri etice.
Produsele Sonnentor sunt adesea ambalate în ambalaje ecologice și distinctive, ceea ce este în concordanță cu accentul pus pe responsabilitatea față de mediu.
Compania este dedicată promovării utilizării ierburilor și condimentelor în gătit și promovării unui stil de viață sănătos.
Își aprovizionează plantele din diferite regiuni, iar multe dintre produsele lor sunt certificate organic.
Produsele Sonnentor sunt disponibile în diverse țări, atât în magazine, cât și online, făcându-le accesibile unui public global.