Bratara tip mesh.
;Fotografiile produselor au rol de prezentare.
Intre imaginile afisate pe site si produsele achizitionate pot aparea mici diferente de culori.
Pentru prima dată, brandul francez Freelook a fost introdus în 1999 la Paris, iar până în 2004 produsele sale au devenit unul dintre cele mai vândute pe piața americană.
Numele include o combinație de două cuvinte - liber, care simbolizează libertatea de gândire și design și aspect, care este asociat cu o vedere specială a eleganței și a tendințelor vestimentare.
Produsele Freelook fabricate în renumitul centru de modă sunt literalmente imbuiate de atmosfera extraordinară din Paris, iar acest lucru a câștigat atenția cumpărătorilor.
Ceasurile Freelook apar în mod regulat pe paginile revistelor lucioase la modă, fermecătoare cu designul lor.
Accesoriile mărcii sunt concepute pentru femei elegante care doresc să le sublinieze feminitatea, eleganța și splendoarea.
Cumpărătorii Freelook urmăresc tendințele modei, farmecul, sunt fericiți, energici și își împărtășesc starea de spirit cu ceilalți.
Designul sofisticat și utilizarea cristalelor Swarovski ajută la crearea impresiei unui accesoriu excepțional.
Diversitatea gamei și stilul unic au fost plăcute de mulți reprezentanți ai sexului echitabil din America, Europa și Orientul Mijlociu.
Noua colecție Freelook a fost creată la cele mai înalte standarde de calitate.
Pentru fabricarea de cutii se folosește oțelul inoxidabil, mișcarea japoneză Miyota este instalată în interior.
Ceasurile Freelook sunt echipate cu protecție la umiditate 5 ATM, cadranul este protejat de sticlă minerală.