La Editura Neverland a aparut primul volum al unui amplu proiect coordonat de Monica Tatoiu, intitulat „Cele 4 dimensiuni ale feminitatii romanesti”.
Cartea va invita sa descoperiti, alaturi de Monica Tatoiu si alte femei remarcabile ale spatiului socio-cultural autohton, cele patru dimensiuni ale feminitatii romanesti.
Prima dimensiune propusa de Monica Tatoiu autoarelor acestor marturisiri a fost „o invitatie catre un „striptease” neconventional.
Cat de importanta este relatia mea cu mine? Cat de bine ma reprezinta oglinda? Cat de curajoasa sunt in a-mi recunoaste slabiciunile?.
”A doua dimensiune, importanta pentru traiectoria in viata, este raspunsul la intrebarea „cum ma percep ceilalti, cum se reflecta persoana mea in oglinda reprezentata de cei cu care relationez”.
A treia dimensiune din confesiunile autoarelor acestei carti va dezvaluie „povestea acestui drum, de la samanta la rod, cu bucuriile si durerile lui, a dilemei dintre profesia de femeie si profesia sociala a fiecareia”.
A patra dimensiune propusa povestitoarelor noastre o reprezinta „perspectiva spirituala asupra existentei fiintei umane, credinta sau lipsa constientizarii ei”.
Proiectul, unic in Romania, concretizat in acest prim volum, isi propune sa aduca in fata publicului cititor o parte a diversitatii aspectelor gandirii feminine contemporane.
Neverland este un brand de modă urbană și streetwear, cunoscut pentru designurile sale îndrăznețe și influențele culturii pop.
Brandul oferă o gamă variată de articole de îmbrăcăminte și accesorii, de la hanorace și tricouri până la șepci și rucsacuri, toate inspirate din estetica urbană contemporană.
Neverland pune un accent puternic pe individualitate și exprimarea personalității prin modă, propunând piese care sunt nu doar stilate, ci și confortabile.
Brandul atrage un public tânăr, pasionat de tendințele moderne și de un stil de viață activ, urban.
Neverland este apreciat pentru atenția sa la detalii, dar și pentru calitatea materialelor folosite în fiecare colecție.