Cina cu langustine , aparut initial in anul 1987 (Editura Cartea Romaneasca), se constituie dintr-o suita de schite si povestiri avand, ca numitor comun, spatiul geografic al Peninsulei Iberice.
Stilul prozelor este alert, cu notatii scurte, imprimand un ritm viu lecturii.
Este o proza care angajeaza subtil interesul cititorului, provocandu-l intr-un registru discret la reflectie si corespondente de trairi.
Povestirile iberice ar putea fi si un posibil vestibul de patrundere in lumea.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.