The summer of 1989 brought terror to the town of Shadows Creek, Florida in the form of a massacre at the local carnival, Cirque Berserk.
One fateful night, a group of teens killed a dozen people then disappeared into thin air.
No one knows why they did it, where they went, or even how many of them there were, but legend has it they still roam the abandoned carnival, looking for blood to spill.
Thirty years later, best friends, Sam and Rochelle, are in the midst of a boring senior trip when they learn about the infamous Cirque Berserk.
Seeking one last adventure, they and their friends journey to the nearby Shadows Creek to see if the urban legends about Cirque Berserk are true.
But waiting for them beyond the carnival gates is a night of brutality, bloodshed, and betrayal.
Will they make they it out alive, or will the carnival's past demons extinguish their futures?.
GUESS a fost înființată în 1981 de frații Marciano, care au părăsit sudul Franței în căutarea visului american.
Inspirați de o influență europeană, Marcianos a redefinit denimul.
Unul dintre modelele lor inițiale a fost un jean spălat, subțire, cu 3 fermoare Marilyn.
Bloomingdale's a fost primul magazin universal care a întâmpinat marca comandând două duzini de perechi de blugi.
Au dispărut de pe rafturi în doar câteva ore.
Acesta a fost începutul unei lungi povești de succes.
GUESS a devenit rapid un simbol al unui stil de viață tânăr, sexy și aventuros.
De-a lungul deceniilor GUESS a invitat oamenii să viseze cu campaniile sale de publicitate iconice și atemporale care au transformat fețele necunoscute în modele celebre.
În 2004, compania s-a extins cu un nou concept de retail pentru colecția sa contemporană numită Marciano.
Marca Marciano oferă o colecție de modă, concepută pentru femei și bărbați cu tendințe.
În 2007, s-a născut conceptul de retail G by GUESS, care și-a câștigat estetica din sudul Californiei din pasiunea personală a fraților Marciano pentru stilul de viață tânăr din California de care s-au bucurat atât de mult când s-au mutat pentru prima dată în America.
Astăzi GUESS este un brand de stil de viață cu adevărat global, cu o gamă completă de denim, îmbrăcăminte și accesorii oferite în peste 80 de țări din întreaga lume.