Create great product demos and sell more of your product with the strategies and inspiration in this book.
Insightful interviews are presented with professionals who are giving killer product demos in several types of businesses today.
The strategies taught in this book are based on the analysis of product demos that made history and brought millions to their companies (Apple, Intel, Microsoft, Tesla, and more).
Every day thousands of companies give demos to sell their products.
In pre-sales for enterprise software a bad demo can make your product look too complex to the point where decision makers won't buy it.
In Software-as-a-Service (Saa S) you need to quickly convert signups into active and paying users.
At a product launch event you want a perfect demo that is both persuasive and memorable.
Remember Steve Jobs?What You'll Learn Apply a simple step-by-step method to create effective product demonstrations Know the 5 steps to create a wow moment Study the first exhaustive analysis of product demos that made history: Douglas Engelbart's Mother of All Demos; Steve Job's Macintosh, iPod, and iPhone; and many more Avoid common mistakes and maximize your presence as a technical presenter Align your demo with your sales process in enterprise software, Software-as-a-Service (Saa S), mobile apps, etc.
Be aware of trends in technology for product demos Who This Book Is For Startup entrepreneurs, sales engineers, executive or sales representatives, and other professionals About the Author Oscar Santolalla is a communication expert whose mission is to help technology companies present better, inspire people, and sell more.
With over a decade of experience in the technology arena, he regularly writes for international blogs and gives talks and workshops worldwide.
He works as a sales engineer at Ubisecure and has previously spent years in product management and sales roles in the tech industry.
Since 2014, Oscar has been hosting the public speaking podcast Time to Shine, for which he ha.
History | Douglas |
---|
APress este o companie de editură bine-cunoscută specializată în cărți și cărți electronice axate în primul rând pe subiecte legate de tehnologie.
Fondată în 1999, APress s-a impus ca un editor lider în domeniile informatică, tehnologiei informației, programare, dezvoltare web și subiecte conexe.
Compania publică o gamă largă de titluri care acoperă diverse limbaje de programare, metodologii de dezvoltare software, securitate cibernetică, știință a datelor, inteligență artificială, învățare automată, cloud computing, dezvoltare de aplicații mobile și multe altele.
APress se adresează atât profesioniștilor de nivel începător, cât și de nivel avansat, oferind cărți potrivite pentru auto-studiu, referință și dezvoltare profesională.
APress este cunoscut pentru angajamentul său de a publica conținut de înaltă calitate, practic și autorizat, creat de experți în domeniile lor respective.
Cărțile companiei oferă adesea informații tehnice aprofundate, exemple din lumea reală, studii de caz și tutoriale practice, făcându-le resurse valoroase pentru dezvoltatorii de software, profesioniștii IT, studenții și entuziaștii deopotrivă.
Pe lângă publicațiile tipărite, APress oferă, de asemenea, cărți electronice și conținut digital prin intermediul site-ului său web și al diferitelor platforme online, oferind cititorilor acces convenabil la biblioteca sa vastă de cărți tehnice.
În general, APress și-a câștigat o reputație de excelență în industria de publicare tehnologică, lansând continuu titluri relevante și oportune care se adresează nevoilor în evoluție ale profesioniștilor și cursanților din comunitatea tehnologică.