This collection draws from research studies to build theory, critique reality, and provide practical recommendations for readers.
Essays from each section speak to current school matters, with a range of students in different spaces across the U.
and abroad.
Readers are invited to visualize what can be in schools and how teacher educators can serve as leaders in the fight for social justice-oriented curriculum development and implementation.
Researchers are challenged to pose different kinds of questions - questions that look at the possibilities rather than those of difficulties in their work to address and transform institutional and systemic inequality, inequity, oppression, marginalization, and discrimination in education.
Palgrave Macmillan este o companie internațională de publicare academică și comercială.
Face parte din Springer Nature, o companie importantă de publicare academică, formată prin fuziunea dintre Springer Science+Business Media și Nature Publishing Group al Holtzbrinck Publishing Group, Palgrave Macmillan și Macmillan Education.
Palgrave Macmillan se concentrează pe publicarea de cărți, reviste și lucrări de referință în diferite discipline academice, inclusiv științe umaniste, științe sociale, afaceri și științe.
Editorul are o reputație puternică pentru producerea de conținut academic și de înaltă calitate într-o gamă largă de domenii.
Compania a fost fondată inițial în 2000, când amprentele St.
Martin's Press Scholarly și Macmillan Academic au fost fuzionate.
A adoptat numele Palgrave Macmillan ca recunoaștere a tradițiilor de publicare asociate cu familia Palgrave și Macmillan Publishers.
Palgrave Macmillan publică lucrări academice atât în format tipărit, cât și în format digital, contribuind la diseminarea cercetării și a comunicării academice în întreaga lume.
Catalogul său include manuale, monografii, colecții editate și materiale de referință create de experți în domeniile lor respective.