; ; ; Face?i ca g?titul s? fie simplu zi de zi;Cuptorul cu microunde ?i cu gr?tar Panasonic NN-K10JW cu putere de 800 W v? permite s? v? bucura?i rapid de mânc?ruri delicioase.
Cele dou? cadrane pentru setarea puterii ?i a timpului fac u?oar? utilizarea cuptorului cu microunde.
Cele 5 set?ri de putere disponibile v? permit s? alege?i metoda de g?tit potrivit? pentru mâncarea dvs.
; ; ; Un cuptor cu microunde care g?te?te pe gr?tar pentru o versatilitate suplimentar?;Cuptorul Panasonic NN-K10JW are toate avantajele unui simplu cuptor cu microunde dar dispune ?i de un gr?tar integrat pentru o versatilitate mai mare.
Gr?tarul cu cuar? de 1000 W rumene?te rapid ?i g?te?te toate alimentele preg?tite în mod tradi?ional la gr?tar cum ar fi costi?? legume ?i pâine pr?jit?.
Compania Panasonic a fost fondată în 1918 de Matsushita Konosuke pentru a produce și comercializa prizele și mufele electrice pe care le-a proiectat.
A fost încorporat în 1935 și a început să se extindă rapid într-o serie de linii variate de produse electrice.
În anii 1930, a adăugat astfel de dispozitive electrice precum fiare de călcat, aparate de radio, fonografe și becuri.
În anii 1950 a început să producă radiouri cu tranzistoare, televizoare, magnetofoane, echipamente stereo și aparate electrocasnice mari.
În următorul deceniu, a adăugat cuptoare cu microunde, aparate de aer condiționat și înregistratoare video.
Majoritatea produselor sale sunt comercializate sub numele de marcă Panasonic, Quasar, National, Technics, Victor și JVC.
Produsele neconsumatoare includ minicomputere, echipamente telefonice, motoare electrice, baterii chimice și solare și tuburi cu raze catodice.
De asemenea, compania a dezvoltat și comercializat instrumente electronice de măsurare și sincronizare, mașini de copiat, dispozitive automate de control al traficului, echipamente de birotică și produse în domeniul comunicațiilor, al radiodifuziunii și al energiei solare.
Compania este remarcată pentru investițiile sale mari în cercetare și dezvoltare; pe lângă principalele sale laboratoare de cercetare, fiecare divizie de producție Panasonic este susținută de propria echipă de cercetare.
Cea mai mare parte a vânzărilor companiei provine de pe piețele externe din Europa și America de Nord, printre alte regiuni.
Are filiale de producție și vânzări pe o serie de piețe de peste mări.