Scrisa performant si de o stranie originalitate a subiectului, in contrast cu ceea ce a publicat pana acum Sorin Lavric, cartea uimeste prin amestecul insolit de conceptualizari cat mai abstracte si evocari din zona erosului acut.
Identific in paginile ei, bine mascat, un misoginism existent la mai toti ganditorii de filosofie, aici rezultat al privirii reci a celui care candva a frecventat sala de disectie medicala.
Sub bisturiul de azi este feminitatea, perena sau cazuta in efemer.
Fictiunea literara este convocata sa ilustreze tipologii pe care autorul le transfera cititorului complice.
Din cate imi pot da seama cunoscandu-l de mult timp, Sorin Lavric imagineaza tipologii feminine precum altadata Rubens picta aceeasi voluptoasa femeie vazuta din unghiuri diferite, multiplicand-o de parca ar fi fost tot alta; sau precum Maillol o modela in marmora sau bronz exclusiv pe Dina, modelul sau plastic si apoi sotie, ilustrand astfel figuri simbolice: fluviul, muntele, marea, ba chiar prin siluete robuste si Ars Amandi a lui Ovidiu.
Simbolice | Fluviul muntele marea ba chiar prin siluete robuste si |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.