C.h. Beck Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati | marian petcu
C.h. Beck

C.h. Beck Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati | marian petcu

Vezi magazinul Carturesti
  • O stea, bazat pe 1 voturi

Cititorul se afla in fata primei lucrari de acest tip in Romania.

Abordarile pluridisciplinare, inter si transdisciplinare ale comunicarii au un rol important in formarea noilor generatii de adulti, care descopera performantele si limitele in domeniul comunicarii, limbajele si mecanismele specifice.

Ideea unui dictionar de termeni din zona comunicarii a prins contur in anul 1997 si se concretizeaza in 2014, dupa multi ani de cercetare si perseverenta.

Dictionarul in cifreeste realizat de 50 specialistisunt reprezentate 22 de universitati, 2 institute de cercetare, precum si institutii mass media din 8 taricontine aproximativ 800 de concepte/termeniau fost utilizate peste 1.

500 de surse bibliografice – monografii, publicatii seriale, rapoarte de cercetareDin cuprinsDictionarul cuprinde termeni din: jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologia comunicarii, comunicare politica, psihologia comunicarii, marketing, redactare, mass media, noile tehnologii de comunicare, analiza, argumentare, retorica, cercetarea comunicarii, modele ale comunicarii, audienta, comunicare interpersonala, discurs, comunicare sociala, persuasiune, comunicare publica, influenta sociala, manipulare, propaganda, studii culturale, dreptul comunicariiPuncte forteabordare pluridisciplinare, inter si transdiciplinare a comunicariicolectiv international de specialistiselectie atenta a termenilor relevanti cu accent pe zona de cercetare a comunicariidefinitii insotite de explicatii pertinente si utilenumeroase surse bibliograficeDespre coordonatorDl.

Marian Petcu este licentiat in Jurnalism, doctor in Sociologie.

Conferentiar la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Departamentul de Antropologie Culturala si Comunicare.

Titular al cursurilor Introducere in Teoriile Comunicarii, Metode de Cercetare, Istoria presei romane.

Membru al Societatii de Stiinte Istorice din Romania, L'Union Internationale de la Presse Francophone, al Institutului Cultural Balcanic, Societatii Presei si a Ziaristilor Francofoni.

Public tintaDEC a fost gandit pentru studenti, dar se adreseaza in egala masura practicienilor si formatorilor din domeniile jurnalism, publicitate, relatii publice, sociologie, psihologie, drept, antropologie, filologie, marketing, stiinte militare etc.

  • 119.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

DinJurnalism publicitate relatii publice sociologia comunicarii comunicare politica psihologia comunicarii marketing redactare mass media noile tehnologii de comunicare analiza argumentare retorica cercetarea comunicarii modele ale comunicarii audienta comunicare interpersonala discurs comunicare sociala persuasiune comunicare publica influenta sociala manipulare propaganda studii culturale dreptul comunicariipuncte forteabordare pluridisciplinare inter si transdiciplinare a comunicariicolectiv international de specialistiselectie atenta a termenilor relevanti cu accent pe zona de cercetare a comunicariidefinitii insotite de explicatii pertinente si utilenumeroase surse bibliograficedespre coordonatordl

Magazine carte

Clientii au cumparat si

Despre C.h. Beck

Beck este o editură proeminentă cu sediul în Germania, cu o istorie bogată care datează din 1763.

Specializată în publicații academice și științifice, C.

Beck este renumit pentru gama sa cuprinzătoare de cărți care acoperă o gamă largă de subiecte, inclusiv drept, istorie, filozofie, teologie, politică, economie și literatură.

Editura poartă numele fondatorului său, Carl Gottlob Beck, care a înființat compania în Nördlingen, Bavaria, în urmă cu peste două secole.

De la înființare, C.

Beck și-a menținut angajamentul de a susține cele mai înalte standarde de excelență academică și rigoare intelectuală în publicațiile sale, câștigând încrederea și respectul savanților, cercetătorilor și cititorilor din întreaga lume.

Catalogul lui Beck cuprinde o selecție diversă de titluri, de la lucrări de referință cu autoritate și monografii academice până la manuale, antologii și non-ficțiune populară.

Editura este cunoscută pentru procesul său editorial meticulos, care asigură că fiecare carte este cercetată temeinic, editată meticulos și revizuită riguros pentru a îndeplini cele mai înalte standarde de bursă academică și integritate intelectuală.

Pe lângă angajamentul său față de excelența academică, C.

Beck este, de asemenea, recunoscut pentru dedicarea sa față de diversitatea culturală și intelectuală, publicând lucrări atât ale unor oameni de știință consacrați, cât și ale unor voci emergente din întreaga lume.

Editura promovează în mod activ dialogul și dezbaterea pe probleme importante, contribuind la progresul cunoștințelor și înțelegerii în diverse domenii de studiu.

Publicațiile lui Beck sunt utilizate pe scară largă în universități, instituții de cercetare, biblioteci și comunități academice la nivel global, făcându-le o sursă de încredere de bursă și cercetare intelectuală.

Fie că este vorba de explorarea complexităților teoriei juridice, de aprofundarea complexității evenimentelor istorice sau de confruntarea cu întrebări filozofice, cititorii apelează la C.

Beck pentru lucrările perspicace și care provoacă gândirea care le aprofundează înțelegerea lumii.

Categorii C.h. Beck

Branduri stiinte sociale. politica

C.h. Beck Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati | marian petcu

C.h. Beck Dictionar enciclopedic de comunicare si termeni asociati | marian petcu

119.00 Lei