„Cartea pe care joaca de la inceput Dumitru Tepeneag este aceea a (neo)avangardei.
A fost firesc sa o inceapa la Bucuresti, intr-un moment de straniu, neasteptat si viclean experiment politic liberal-national-comunist, cand literatura romana renastea, in felurite chipuri, din cenusa realist-socialista.
La Paris, in ianuarie 1971, descoperea o lume artistica diferita, dar cu dificultati diferite si deloc incurajatoare.
Exemplele lui Tzara, Isou, Ionesco, inimitabile, raman, la o analiza lucida a sanselor, doar consolatoare.
Nu-i usor sa convingi o lume pentru care innoirile atat de frecvente au fost confiscate de traditie.
Parisul, Franta, limba lui Jarry s-au dezobisnuit temeinic sa mai astepte scandaluri estetice de import.
Productia artistica interna e suficienta, chiar excedentara.
Sunt timpuri fara glorie, grele, pentru avangardistii parizieni.
“ - Marian Victor Buciu.
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.