„Debutul in roman – in spatiul literar romanesc – al unui tanar prozator italian, licentiat in jurnalistica si stiinte politice, ne propune o scriitura densa, laborioasa, mai aproape, credem noi, nu de maestrii italieni ai genului, ci de cei francezi si germani.
O psihologie ciudata, uneori, la limita rationalului, dar si a prozei fantastice, ce duce nu rareori la formidabile dezvaluiri de constiinta, ne fac sa pariem pe acest nume nou – Philippe Palini – si pe fervoarea sa creatoare, de o certa si eleganta originalitate.
” (Nicolae Breban) Philippe Palini s-a nascut la Paris, in data de 23 aprilie 1971.
La varsta de patru ani, se intoarce, impreuna cu parintii sai, italieni de origine, in Italia, unde locuieste pana la 27 de ani si unde absolva doua facultati: Stiintele Politice (Universitatea din Perugia) si Jurnalismul (Universitatea din Urbino).
Din 1999 locuieste la Paris.
Diploma Europeana in Istoria Ideilor si Ideilor Politice, Universitatea d’Aix-Marseille III, cu mentiunea „Bine” (1998-1999).
(Masterat), Institut d’Etudes Politiques de Paris (Sciences Po), cu mentiunea „Excelent”, in istoria secolului XX (1999-2000).
Castiga Concursul de Doctorat, cu o bursa de trei ani, in istoria Contemporana, la Instituto Universitario Suor Orsola Benincasa, Neapole (Cotutela Sciences Po, Paris), renunta insa, in favoarea vocatiei de scriitor (2002).
A realizat multiple lucrari axate pe istoria contemporana si istoria gandirii politice, inclusiv un amplu studiu referitor la partidele comuniste italiene si franceze din anii ’50 si ’60, si altul – despre filosoful francez Raymond Aron, precum si despre Jean-Paul Marat.
Intr-un eseu biografic, Philippe Palini mentioneaza ca „intre 22 si 28 de ani, am studiat ca un dement zi si noapte, sacrificand astfel vocatia mea literara […] asumata cu adevarat de patru sau cinci ani”.
Facultati | Stiintele |
---|
Ideea Europeana este un brand dedicat promovării culturii și tradițiilor europene, oferind o gamă variată de produse, de la artizanat și suveniruri la materiale educaționale.
Cu un accent pe autenticitate și diversitate, brandul își propune să inspire consumatorii să aprecieze bogăția culturală a Europei.
Ideea Europeana promovează un stil de viață educat și conștient, încurajând oamenii să exploreze și să învețe despre tradițiile și obiceiurile din diferite colțuri ale Europei.
Brandul se angajează să sprijine meșteșugarii locali și să ofere produse de calitate, care să reflecte frumusețea diversității culturale.