Rao Enciclopedia relatiilor internationale (2 volume)/dan dungaciu
Rao

Rao Enciclopedia relatiilor internationale (2 volume)/dan dungaciu

Vezi magazinul Elefant
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Enciclopedia relatiilor internationale cuprinde 479 de intrari, ordonate alfabetic.

Acestea definesc si analizeaza termeni de referinta din teoria si practica relatiilor internationale: teorii clasice, paradigme, perspective, institutii, doctrine de securitate, organizatii regionale si globale (politice, economice, culturale si de securitate), conferinte internationale, termeni consacrati din studiile strategice si de securitate, precum si concepte/evenimente specifice Europei Rasaritene.

Ca metodologie de redactare a termenilor a fost folosita o structura-tip ce include: identificarea termenului; conceptualizarea sa; prezentarea si dezvoltarile institutionale/teoretice/analitice; critici/reconsiderari ale termenului; statutul conceptului in prezent; bibliografie.

Denumirea fiecarui termen este mentionata la inceputul articolului, in text aparand doar initiala/initialele acestuia, cu litera mare de tipar ingrosata.

In textul fiecarei intrari citatul va gasi una sau mai multe trimiteri la alti termini continuti in Enciclopedie, indicate prin asterisc (de exemplu „.

statele member ale ONU*.

Asteriscurile – marcate la prima ocurenta – vor arata corelatii cu acele intrari care completeaza si nuanteaza informatia, din articolul de pornire.

Bibliografia de la sfarsitul fiecarei intrari ofera un suport pentru documentarea termenului abordat.

Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

InternationaleTeorii clasice paradigme perspective institutii doctrine de securitate organizatii regionale si globale (politice economice culturale si de securitate) conferinte internationale termeni consacrati din studiile strategice si de securitate precum si concepteevenimente specifice
Ca metodologie de redactare a termenilor a fost folosita o structura-tip ce includeIdentificarea termenului

Magazine books

Clientii au cumparat si

Despre Rao

RAO este un brand de referință pe piața editorială din România, cunoscut pentru diversitatea și calitatea colecțiilor sale.

Cu o experiență de zeci de ani în domeniul cărților și publicisticii, RAO este un lider în furnizarea de literatură pentru toți cititorii, de la iubitorii de romane și beletristică, până la cei pasionați de știință, educație și dezvoltare personală.

Cu un portofoliu vast de autori români și internaționali, RAO își propune să aducă la îndemâna cititorilor cele mai importante și apreciate titluri, în cele mai diverse domenii: literatură clasică și contemporană, cărți de dezvoltare personală, psihologie, istorie, economie, știință, dar și volume destinate copiilor.

Fiecare carte publicată sub sigla RAO este aleasă cu grijă, având în vedere atât calitatea literară, cât și relevanța culturală și educațională.

Ce oferă RAO: – Cărți pentru toate gusturile și vârstele, inclusiv beletristică, literatură clasică, știință, educație și cărți pentru copii – Titluri semnate de autori de renume naționali și internaționali – Serii de cărți care adresează teme diverse, de la istorie și filosofie, până la psihologie și business – Produse editoriale atent selecționate, care încurajează lectura, învățarea și dezvoltarea intelectuală – Diverse formate, de la ediții speciale și colecții hardcover, până la cărți accesibile și practice RAO este mai mult decât un simplu publisher – este un promotor al lecturii și al educației, un susținător al culturii și al diversității ideilor.

Fiecare titlu publicat reflectă angajamentul față de educație și formarea unui public cititor care apreciază valoarea cărților și a cunoașterii.

Branduri carte

Rao Enciclopedia relatiilor internationale (2 volume)/dan dungaciu

Rao Enciclopedia relatiilor internationale (2 volume)/dan dungaciu

104.30 Lei