O piele mai neteda cu fiecare cursa a aparatului Aparatul are un cap cu 30 % mai lat, care pivoteaza la 90° pentru a urmari conturul corpului dvs.
In plus, dispune de un sistem cu doua discuri, cu 60 de capete de prindere, pentru o piele mai neteda cu fiecare cursa a aparatului.
De asemenea, include un set de capete utile, intre care un capac moale pentru zonele sensibile, un cap de epilare mai mic pentru zona inghinala si subrate, capete pentru aparatul de ras si pentru masina de tuns, precum si un pieptene pubian si accesorii pentru ingrijirea picioarelor.
Pe langa toate acestea, o borseta de transport utila, cu perie pentru curatare.
Dublul numarului de discuri De ce sa aveti un singur disc cand puteti avea doua? Cu sistemul nostru cu doua discuri, cel de-al doilea disc prinde firele de par ratate de primul.
Rezultatul? Indeparteaza mai multe fire de par cu un efort mult mai mic.
Setati viteza dorita Uneori, doriti putin mai multa viteza, alteori, mai putina.
De aceea, produsele din seria EL va permit sa comutati intre 3 viteze, pentru a o selecta pe cea care se potriveste cu fiecare parte a corpului.
In plus, deoarece este suficienta o simpla atingere de buton, mainile umede si pline de sapun nu reprezinta o problema.
Lat inseamna neted Marimea conteaza.
De aceea, am dotat produsele din seria EL cu un cap cu 30 % mai lat* decat epilatoarele conventionale.
Aceasta inseamna ca exista spatiu pentru 60 de capete de prindere.
Mai multe capete de prindere inseamna o piele fara fire ratacite si neteda ca si cum ar fi epilata la salon, de fiecare data.
Flexibilitatea este importanta Am proiectat produsele din seria EL cu gandul la acele locuri incomode si greu accesibile.
De aceea, produsele au un cap flexibil si pivotant la 90°, care urmareste conturul corpului dvs.
si nu se desprinde de piele.
Astfel, obtineti o piele neteda, fara efort.
Incercati pe piele umeda sau uscata Deoarece produsele din seria EL beneficiaza de o rezistenta completa la apa, le puteti utiliza in baie, indepartand usor firele de par in timp ce apa calda va inmoaie pielea.
Sau la dus, folosind gel de dus cu spuma.
Sau, daca nu aveti mult timp pentru aceasta, se foloseste la fel de usor pe pielea uscata.
Mai bland, mai rapid, pentru o piele mai neteda Bucurati-va de o piele neteda cu kitul de capete si accesorii utile din 9 piese.
Pentru o epilare rapida si blanda, chiar si in zonele cele mai sensibile.
Compania Panasonic a fost fondată în 1918 de Matsushita Konosuke pentru a produce și comercializa prizele și mufele electrice pe care le-a proiectat.
A fost încorporat în 1935 și a început să se extindă rapid într-o serie de linii variate de produse electrice.
În anii 1930, a adăugat astfel de dispozitive electrice precum fiare de călcat, aparate de radio, fonografe și becuri.
În anii 1950 a început să producă radiouri cu tranzistoare, televizoare, magnetofoane, echipamente stereo și aparate electrocasnice mari.
În următorul deceniu, a adăugat cuptoare cu microunde, aparate de aer condiționat și înregistratoare video.
Majoritatea produselor sale sunt comercializate sub numele de marcă Panasonic, Quasar, National, Technics, Victor și JVC.
Produsele neconsumatoare includ minicomputere, echipamente telefonice, motoare electrice, baterii chimice și solare și tuburi cu raze catodice.
De asemenea, compania a dezvoltat și comercializat instrumente electronice de măsurare și sincronizare, mașini de copiat, dispozitive automate de control al traficului, echipamente de birotică și produse în domeniul comunicațiilor, al radiodifuziunii și al energiei solare.
Compania este remarcată pentru investițiile sale mari în cercetare și dezvoltare; pe lângă principalele sale laboratoare de cercetare, fiecare divizie de producție Panasonic este susținută de propria echipă de cercetare.
Cea mai mare parte a vânzărilor companiei provine de pe piețele externe din Europa și America de Nord, printre alte regiuni.
Are filiale de producție și vânzări pe o serie de piețe de peste mări.
Panasonic Corporation este o corporație multinațională japoneză de electronice cu sediul în Kadoma, Osaka, Japonia.
A fost fondată în 1918 de Konosuke Matsushita și de atunci a devenit una dintre cele mai mari și mai cunoscute companii de electronice din lume.
Panasonic operează în diverse segmente de afaceri, producând o gamă largă de produse și servicii.
Iată câteva aspecte cheie ale Panasonic: 1.
Electronice de larg consum: Panasonic este un jucător important în industria de electronice de larg consum, producând produse precum televizoare, echipamente audio, camere, aparate electrocasnice și produse de îngrijire personală.
Electrocasnice: Compania produce o varietate de aparate electrocasnice, inclusiv frigidere, mașini de spălat, aparate de aer condiționat, aspiratoare și aparate de bucătărie.
Sisteme auto: Panasonic este implicată în furnizarea de tehnologii și soluții auto, inclusiv baterii pentru vehicule electrice (EV), sisteme de infotainment și alte componente auto.
Soluții industriale: Panasonic oferă soluții pentru diverse industrii, inclusiv producție, logistică și energie.
Aceasta include robotică, senzori industriali și sisteme de stocare a energiei.
Semiconductori: Panasonic este un jucător important în industria semiconductoarelor, producând o gamă largă de componente electronice, cum ar fi microcontrolere și circuite integrate.
Baterie: Panasonic este cunoscut pentru tehnologiile sale de baterii și este un producător de top de baterii litiu-ion.
Bateriile companiei sunt utilizate pe scară largă în electronice de larg consum, vehicule electrice și sisteme de energie regenerabilă.
Soluții pentru casă inteligentă: Panasonic oferă soluții pentru casă inteligentă, inclusiv sisteme de automatizare a locuinței, sisteme de securitate și soluții de gestionare a energiei.
Îngrijirea sănătății: Panasonic este implicată în industria de asistență medicală, producând echipamente de imagistică medicală, instrumente de diagnosticare și alte tehnologii legate de asistența medicală.
Panasonic are o prezență globală și este recunoscută pentru angajamentul său față de inovație, calitate și sustenabilitatea mediului.
Compania continuă să se adapteze la tendințele tehnologice în schimbare și la cerințele pieței, explorând noi căi, cum ar fi tehnologiile inteligente și conectate.