Much applied research takes place as if complex social problems--and evaluations of interventions to address them--can be dealt with in a purely technical way.
In contrast, this groundbreaking book offers an alternative approach that incorporates sustained, systematic reflection about researchers' values, what values research promotes, how decisions about what to value are made and by whom, and how judging the value of social interventions takes place.
The authors offer practical and conceptual guidance to help researchers engage meaningfully with value conflicts and refine their capacity to engage in deliberative argumentation.
Pedagogical features include a detailed evaluation case, Bridge to Practice exercises and annotated resources in most chapters, and an end-of-book glossary.
About author(s): Thomas A.
Schwandt, PhD, is Emeritus Professor of Educational Psychology at the University of Illinois, Urbana-Champaign.
He has written extensively about evaluation theory and practice.
Schwandt is a recipient of the Paul F.
Lazarsfeld Award from the American Evaluation Association for his contributions to evaluation theory.
He is editor emeritus of the American Journal of Evaluation ; serves on the editorial board of Evaluation: The International Journal of Theory, Research and Practice ; and is a member of the Evaluation Advisory Panel of the Independent Evaluation Office of the United Nations Development Program.
Emily F.
Gates, PhD, is Assistant Professor in the Department of Measurement, Evaluation, Statistics, and Assessment in the Lynch School of Education and Human Development at Boston College.
Gates has extensive experience conducting mixed methods evaluations of programs, primarily in K-12 and higher education; science, technology, engineering, and mathematics (STEM) education; and public health.
Her research examines the intersecting areas of systems thinking and approaches, values and valuing, and equity in evaluation theory and practice.
She was an evaluation fellow in the Office on Smoking and Health at the U.
Centers for Disease Control and Prevention.
Author(s) | Thomas |
---|---|
Evaluation | The |
Guilford Publications este un editor independent de cărți, reviste și resurse digitale în domeniile psihologiei, sănătății mintale, educației și disciplinelor conexe.
Iată o prezentare generală a publicațiilor Guilford: Despre Guilford Publications: 1.
Prezentarea companiei: - Guilford Publications este o editura independenta de top, fondata in 1973 de Dr.
Seymour Weingarten.
Compania are sediul în New York City și este cunoscută pentru angajamentul său de a publica resurse de înaltă calitate, bazate pe dovezi pentru profesioniști, cercetători, educatori și studenți.
Domenii de interes: - Guilford Publications este specializată în psihologie, sănătate mintală, psihiatrie, asistență socială, consiliere, educație și domenii conexe.
Compania publică cărți, reviste și resurse digitale care acoperă o gamă largă de subiecte în cadrul acestor discipline.
Tipuri de publicații: - Cărți: Guilford publică cărți autorizate și inovatoare scrise de experți de top în psihologie și domenii conexe.
Subiectele includ psihologia clinică, terapia cognitiv-comportamentală (CBT), trauma, mindfulness, dezvoltarea copilului, neuropsihologia, psihologia educațională și multe altele.
- Reviste: Guilford publică mai multe reviste revizuite de colegi, cum ar fi „Psychotherapy Research”, „Journal of Infant, Child, and Adolescent Psychotherapy” și „Journal of Cognitive Psychotherapy”.
- Resurse digitale: Compania oferă resurse digitale, inclusiv cursuri online, instrumente de evaluare și cărți electronice, pentru a sprijini dezvoltarea profesională și cercetarea în sănătate mintală și educație.
Angajamentul față de calitate și inovație: - Guilford este cunoscut pentru procesul editorial riguros și angajamentul de a publica resurse practice bazate pe dovezi care contribuie la progresul cunoștințelor în psihologie și discipline conexe.
Compania acordă prioritate inovației și relevanței în publicațiile sale.
Public: - Publicul lui Guilford include psihologi, psihiatri, consilieri, asistenți sociali, educatori, cercetători, studenți absolvenți și alți profesioniști care lucrează în medii de sănătate mintală și educație.
Resursele companiei sunt valoroase atât pentru studii academice, cât și pentru aplicarea practică.
Acoperire globală: - Guilford Publications își distribuie cărțile și revistele la nivel internațional, ajungând la un public global de savanți, practicieni și studenți interesați de psihologie și domenii conexe.
Implicarea comunității: - Guilford se angajează activ cu comunitățile academice și profesionale prin conferințe, workshop-uri și colaborări cu instituții și organizații de top în psihologie și educație.
Concluzie: Guilford Publications este un editor respectat în domeniile psihologiei, sănătății mintale, educației și disciplinelor conexe, cunoscut pentru catalogul său cuprinzător de cărți, reviste și resurse digitale scrise de experți în domeniu.
Cu accent pe calitate, inovație și relevanță, Guilford contribuie în mod semnificativ la diseminarea cunoștințelor și a celor mai bune practici în psihologie și în domeniile conexe, servind ca o resursă de încredere pentru profesioniștii și savanții din întreaga lume.