Renunta pentru totdeauna la obiceiurile proaste si transforma-ti viata cu ajutorul acestei carti revolutionare.
Cei mai multi vrem sa schimbam ceva la noi — raspunsul la stres, greutatea, relatiile sau performanta la locul de munca.
Schimbarea e dificila si solicitanta, insa nu imposibila cum am putea crede.
Inovatoare si solid documentata, F*ck! De ce nu ma schimb? ne poarta intr-o calatorie prin fascinantul univers al creierului uman, apeland la stiinta si analiza comportamentala pentru a ne arata cum sa procedam ca schimbarile pe care le facem sa fie de lunga durata.
Din capitolele cartii, vom afla:- De ce anume are nevoie creierul pentru a-si crea obiceiuri noi- Care sunt cele 8 tipuri de emotii si cum le putem controla- Puterea magica a motivatiei si cum o putem creste- Modurile simple de a ne spori productivitatea- Secretul prin care sa ne consolidam relatiileDr.
Gabija Toleikyte este specialista in neurostiinte, conferentiar si coach in afaceri si performanta.
In prezent, preda psihologia la Sheffield Hallam University.
Si-a luat doctoratul la University College London, iar descoperirile sale au fost publicate intr-una dintre cele mai importante reviste stiintifice, Nature Neuroscience.
De asemenea, dr.
Gabija Toleikyte este vorbitor TEDx si articolele ei au fost publicate in The Guardian.
Afla |
---|
Lifestyle este un concept care cuprinde tot ceea ce se referă la modul în care oamenii trăiesc, se îmbracă și interacționează în societate.
Acesta include alegeri legate de modă, sănătate, dietă, hobby-uri și obiceiuri de viață.
Brandurile care adoptă stilul de viață promovează valori precum bunăstarea, confortul, individualitatea și estetică.
Oferind o gamă variată de produse și servicii, brandurile axate pe lifestyle încurajează consumatorii să adopte un stil de viață care să reflecte personalitatea lor unică și să îmbunătățească calitatea vieții.
Prin intermediul produselor sale, brandurile de lifestyle ajută oamenii să își exprime identitatea, să își dezvolte pasiunile și să se conecteze cu comunitatea din care fac parte.