Fiecare copil este, inca din momentul conceptiei, obiectul unor proiectii ale familiei sale.
Cu cine va semana el? Parintii isi imagineaza ce trasaturi fizice si de caracter va avea in functie de calitatile membrilor arborelui genealogic.
La nastere, el primeste prenume si nume de familie.
Pe masura ce creste, este etichetat dupa caracteristicile fizice, sexuale, emotionale si intelectuale evaluate in raport cu membrii arborelui sau genealogic si prin comparatie cu fratii si surorile sale.
Tot pe masura ce creste, cel mic se identifica cu parintii.
Primul obiectiv al psihogenealogiei este de a deveni constienti de aceasta familie care traieste in noi.
Suntem rezultatul unui ansamblu de proiectii, de identificari si de repetitii.
In strafundurile noastre traiesc nu doar parintii, ci toate rudele apropiate si chiar adulti care ne-au fost aproape in copilarie.
Al doilea obiectiv al psihogenealogiei este sa ne ajute sa ne eliberam, sa ne descoperim adevaratul eu, sa invatam sa ne iubim si sa fim impacati cu noi insine, transformand in mod pozitiv influentele negative din istoria noastra familiala.
Philobia este un brand dedicat bunăstării mentale și emoționale, oferind produse și resurse care să sprijine sănătatea psihologică.
Cu un accent pe educație și conștientizare, Philobia își propune să ajute oamenii să înțeleagă și să gestioneze emoțiile și anxietățile.
Brandul promovează o abordare holistică a sănătății mintale, inspirând utilizatorii să își îmbunătățească calitatea vieții prin autocunoaștere și tehnici de relaxare.
Philobia se angajează să ofere soluții accesibile și eficace, devenind astfel un partener de încredere în călătoria spre bunăstare emoțională.