Ingrediente/capsula: -ulei de floarea soarelui 150 mg -ulei esenţial de şovârv (Origani aetheroleum) 60 mg -ulei esenţial de ienupăr (Juniperi aetheroleum) 20 mg -ulei esenţial de scorţişoară (Cinnamomi aetheroleum) 10 mg -ulei esenţial de cimbru de cultură (Thymi aetheroleum) 10 mg Sovarvul - conţine un ulei esenţial bogat în terpene, în special carvacrol şi timol.
Uleiul prezintă potenţial de apărare împotriva bacteriilor în tractul urinar cuprinzând un spectru larg de acţiune care include bacterii, fungi şi chiar şi virusuri.
Uleiul esenţial de şovârv distruge învelişul lipidic viral fapt care nu mai permite microorganismului aderarea la altă celulă gazdă.
Alături de uleiul esenţial de cimbru, au fost cele mai studiate uleiuri pentru aceste efecte.
Fructele de ienupăr - conţin un ulei esenţial bogat în a-pinen, b-mircen şi sabinen.
Datorită compoziţiei sale, uleiul esenţial de ienupăr stimulează irigarea organelor urinare, având un bun efect diuretic şi acvaretic (diureză fără pierdere de electroliţi); totodată optimizează contracţiile musculaturii netede la nivel urinar.
Scorţişoara – contine un ulei esenţial bogat în aldehidă trans-cinamică şi eugenol.
În studii ştiinţifice in vitro uleiul a dovedit efecte de apărare a organismului împotriva microorganismelor de tip fungic şi bacterian.
Cimbrul – contine timolol care conferă uleiului o eficientă acţiune de apărare a organismului împotriva microorganismelor, având un spectru foarte larg.
Beneficii ale utilizarii: -contribuie la apărarea împotriva microorganismelor la nivelul tractului genito-urinar (atât feminin cât şi masculin), având un spectru larg de acţiune -ajută la calmarea iritaţiilor la nivelul tractului urinar -ajută la calmarea senzaţiilor neplăcute apărute la urinare Atentionari: Nu se recomandă în caz de ulcer gastro-duodenal, gastrită, copiilor sub 10 ani.
Nu se administrează pe stomacul gol.
Sarcina si alaptare:: Nu se recomandă femeilor însărcinate datorită unor posibile efecte de stimulare a contracţiilor uterine.
Nu se recomandă mamelor care alăptează datorită faptului că substanţele active trec în laptele matern şi pot modifica gustul laptelui.
Efecte secumdare si interactiuni: Acest produs se poate utiliza concomitent cu medicamentele.
La dozele recomandate nu au fost semnalate interacţiuni şi efecte secundare.
Mod de administrare: Copii 10-14 ani: câte 1 capsulă de 2 ori pe zi, la 1 oră după masă.
Copii peste 14 ani şi adulţi: câte 1 capsulă de 3 ori pe zi, la 1 oră după masă.
Durata unei cure este de 10-15 zile.
La recomandarea medicului se pot administra 3-4 capsule pe zi, timp de 20 de zile.
Administrarea se poate relua după o pauză de 2 săptămâni.
Ingrediente/capsula | Ulei de floarea soarelui 150 mg ulei esential de sovarv (origani aetheroleum) 60 mg ulei esential de ienupar (juniperi aetheroleum) 20 mg ulei esential de scortisoara (cinnamomi aetheroleum) 10 mg ulei esential de cimbru de cultura (thymi aetheroleum) 10 mg |
---|---|
Beneficii ale utilizarii | Contribuie la apararea impotriva microorganismelor la nivelul tractului genitourinar (atat feminin cat si masculin) avand un spectru larg de actiune ajuta la calmarea iritatiilor la nivelul tractului urinar ajuta la calmarea senzatiilor neplacute aparute la urinare |
Atentionari | Nu se recomanda in caz de ulcer gastroduodenal gastrita copiilor sub 10 ani |
Sarcina si alaptare | Nu se recomanda femeilor insarcinate datorita unor posibile efecte de stimulare a contractiilor uterine |
Efecte secumdare si interactiuni | Acest produs se poate utiliza concomitent cu medicamentele |
Mod de administrare | Copii 1014 anicate 1 capsula de 2 ori pe zi la 1 ora dupa masa |
Copii peste 14 ani si adulti | Cate 1 capsula de 3 ori pe zi la 1 ora dupa masa |
Fares România este un brand românesc de produse naturale, specializat în dezvoltarea de suplimente alimentare și produse de îngrijire personală.
Misiunea brandului este de a oferi soluții eficiente pentru sănătatea și bunăstarea consumatorilor, bazându-se pe cercetări științifice solide și tradiții străvechi.
Fares dezvoltă o gamă variată de produse, de la ceaiuri și tincturi, la cosmetice naturale, fiecare formulă fiind adaptată nevoilor specifice ale consumatorilor.
Brandul se angajează să promoveze un stil de viață sănătos și conștient, contribuind astfel la educația consumatorilor în domeniul sănătății și îngrijirii personale.