Cartea este, putem considera astfel, continuarea celor doua carti aparute anterior tot la Editura Europress Group (Intoarcerea fratelui risipitor, 2014, si DonQuijotisme AntropoLexice, 2015), insa ea include doar proze fictionale (nu si eseistice, precum acelea).
Mai mult, in cuprins au fost preluate si cateva „piese de rezistenta” din volumele anterioare, printre care si uimitoarele reinterpretari speculative de mituri si legende populare, ca, bunaoara, mitul biblic al intoarcerii fiului risipitor, si respectiv baladele romanesti Manastirea Argesului si Miorita).
Europress este un brand european specializat în producerea și comercializarea echipamentelor pentru presare și ambalare, destinate industriilor alimentare și non-alimentare.
Produsele Europress includ prese hidraulice, utilaje pentru ambalare, dar și soluții personalizate pentru diverse nevoi industriale.
Brandul este recunoscut pentru tehnologia avansată și fiabilitatea echipamentelor sale, care contribuie la eficiența proceselor de producție și la economisirea resurselor în industrie.