Gelul de dus pentru corp si fata Dove Men+Care Clean Comfort ofera barbatilor ingrijire superioara pentru un confort total al pielii si o senzatie de prospetime de durata, gratie parfumului cu caracter lemnos, floral si citric.
Eficienta tehnologiei Micro Moisture™ din gelul de dus Dove Men+Care Clean Comfort este dovedita clinic: actioneaza impotriva pielii uscate mai bine decat gelurile de dus obisnuite, datorita formulei cu agenti de ingrijire in combinatie cu agenti de curatare eficienti.
Mod de utilizare: Aplicati pe corp, masati si apoi clatiti bine.
Ingrediente: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Petrolatum, Acrylates Copolymer, Parfum, Cocamide MEA, Sodium chloride, Sodium hydroxide, BHT, Tetrasodium EDTA, DMDM Hydantoin, Alpha-Isomethyl Ionone, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 17200, CI 19140, CI 42090.
Clinic | Actioneaza impotriva pielii uscate mai bine decat gelurile de dus obisnuite datorita formulei cu agenti de ingrijire in combinatie cu agenti de curatare eficienti |
---|---|
Mod de utilizare | Aplicati pe corp masati si apoi clatiti bine |
Ingrediente | Aqua |
Dove este un brand binecunoscut care se concentrează în primul rând pe produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Este deținut de Unilever, o companie multinațională de bunuri de larg consum.
Iată câteva puncte cheie despre marca Dove: 1.
Prezentul companiei: Dove este un brand sub umbrela Unilever, una dintre cele mai mari companii de bunuri de larg consum din lume.
Dove a fost introdus în 1957 ca săpun de frumusețe și de atunci și-a extins gama de produse pentru a include diverse produse de îngrijire personală și de înfrumusețare.
Gama de produse: Dove oferă o gamă largă de produse de îngrijire personală, inclusiv produse de spălare pentru corp, săpunuri, șampoane, balsamuri, deodorante, loțiuni și produse de îngrijire a pielii.
Una dintre caracteristicile distinctive ale Dove este concentrarea pe produse care sunt blânde și potrivite pentru pielea sensibilă.
Campania „Real Beauty”: Dove este probabil cel mai cunoscut pentru campania „Real Beauty”, care a început la începutul anilor 2000.
Această campanie se concentrează pe promovarea pozitivității corpului și a stimei de sine prin contestarea standardelor tradiționale de frumusețe și subliniind frumusețea naturală a tuturor indivizilor.
Responsabilitate socială: Dove a fost implicată în diverse inițiative de responsabilitate socială și sustenabilitate, cum ar fi eforturile de reducere a deșeurilor de plastic și inițiative care promovează stima de sine și încrederea în corp în rândul oamenilor de toate vârstele.
Prezență globală: Produsele Dove sunt disponibile pe scară largă în multe țări și regiuni din întreaga lume.
Brandul are o prezență puternică pe piața de îngrijire personală și frumusețe.
Proprietate: După cum am menționat mai devreme, Dove este un brand deținut de Unilever, care este o companie multinațională cu un portofoliu larg de mărci de consum.