This open access book presents a systematic investigation into internationally comparable data gathered in ICILS 2013.
It identifies differences in female and male students' use of, perceptions about, and proficiency in using computer technologies.
Teachers' use of computers, and their perceptions regarding the benefits of computer use in education, are also analyzed by gender.
When computer technology was first introduced in schools, there was a prevailing belief that information and communication technologies were 'boys' toys'; boys were assumed to have more positive attitudes toward using computer technologies.
As computer technologies have become more established throughout societies, gender gaps in students' computer and information literacy appear to be closing, although studies into gender differences remain sparse.
The IEA's International Computer and Information Literacy Study (ICILS) is designed to discover how well students are prepared for study, work, and life in the digital age.
Despite popular beliefs, a critical finding of ICILS 2013 was that internationally girls tended to score more highly than boys, so why are girls still not entering technology-based careers to the same extent as boys? Readers will learn how male and female students differ in their computer literacy (both general and specialized) and use of computer technology, and how the perceptions held about those technologies vary by gender.
Springer este o companie de editură proeminentă la nivel mondial, specializată în literatura academică și științifică.
Fondată în 1842 la Berlin, Germania, Springer a crescut pentru a deveni unul dintre cei mai mari și mai respectați editori din lume, cu birouri și operațiuni în numeroase țări.
Springer publică o gamă largă de reviste academice, cărți, lucrări de referință și baze de date online care acoperă o gamă largă de discipline, inclusiv știință, tehnologie, medicină, inginerie, matematică, umaniste, științe sociale și afaceri.
Catalogul extins al companiei include: 1.
Reviste: Springer publică mii de reviste academice evaluate de colegi care acoperă un spectru larg de discipline.
Aceste reviste prezintă articole de cercetare originale, recenzii și contribuții academice din partea experților în domeniile lor respective.
Cărți: Springer publică o selecție diversă de cărți, inclusiv manuale, monografii, lucrări de referință și titluri profesionale.
Aceste cărți acoperă o gamă largă de subiecte și se adresează cercetătorilor, studenților, profesioniștilor și practicienilor.
Lucrări de referință: Springer produce lucrări de referință cu autoritate, cum ar fi enciclopedii, manuale, dicționare și atlase, care oferă o acoperire cuprinzătoare a unor subiecte și discipline specifice.
Baze de date online: Springer oferă baze de date și platforme online care oferă acces la vasta sa colecție de conținut academic.
Aceste platforme permit utilizatorilor să caute, să răsfoiască și să acceseze literatură academică, reviste, cărți și materiale de referință.
Springer este cunoscut pentru angajamentul său față de calitate, integritate și inovație în publicarea academică.
Compania lucrează îndeaproape cu autori, editori, recenzori și instituții academice pentru a asigura cele mai înalte standarde de excelență și rigoare academică în publicațiile sale.
Prin urmare, Springer este considerată pe scară largă ca o sursă de încredere de informații academice și o resursă valoroasă pentru cercetători, studenți și profesioniști din întreaga lume.