Crema recomandata pentru ingrijirea tenurilor tinere sau mature, uscate sau cu tendinta de uscare.
Imbunatatirea tonusului pielii este asigurata de Sepilift si Gatuline Expression.
Sepiliftul confera pielii hidratare de lunga durata, efecte antirid si de tonifiere.
Superoxid Dismutaza alaturi de Vitaminele A si E – protejeaza fibrele de colagen si previn aparitia ridurilor.
GP4G, sursa de energie pura, sustine procesele regenerative si restructurante.
Acidul hialuronic Ultrafiller se absoarbe la nivelul dermului, avand efect de umplere a ridurilor din interior si ajuta la declansarea mecanismelor complexe de aparare a pielii impotriva imbatranirii fiziologice si a celei extrinseci.
TESTAT DERMATOLOGIC.
Ingrediente: Aqua, Sucrose Polystearate, Glycerin, Olea Europaea Fruit Oil, Propanediol, Cetearyl Glucoside, Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii Butter, Glyceryl Stearate, Dimethicone, Dipalmitoyl Hydroxyproline, Phenoxyethanol, Acmella Oleracea Extract, Artemia Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Squalane, Persea Gratissima Oil, Tocopheryl Acetate, Calendula Officinalis Flower Extract, Olus Oil, Tocopherol, Pectin, Hydrolyzed Vegetable Protein, Serine, Arginine, Proline, Glucose, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Sodium Acetylated Hyaluronate, Hydrogenated Polyisobutene, Retinyl Palmitate, Helianthus Annuus Seed Oil, Cera Alba, Superoxide Dismutase, Ethylhexylglycerin, Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Butylene Glycol, Sodium Polyacrylate, Hydrogenated Polydecene, Trideceth-6, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, Parfum, BHA, Pentylene Glycol, Tromethamine, Potassium Sorbate, BHT.
Mod de utilizare: se foloseste seara, dupa demachiere si tonifiere cu produsele specifice din gama Gerovital H3 Prof.
Aslan Evolution.
Recomandari: produsul este ambalat in flacon cu sistem airless.
Acest sistem are ca principala diferenta faptul ca nu exista nici un tub de imersie, ci o diafragma care se ridica la evacuarea produsului, prin actionarea butonului.
Avantajele sistemului airless sunt: permite evacuarea continutului aproape 100%, dozarea produsului este constanta, riscul de contaminare a produsului este scazut.
La prima utilizare sunt necesare cca.
5-7 actionari pentru amorsarea pompiteiForma de prezentare: recipient de sticla de 50ml.
Dermatologic.ingrediente | Aqua |
---|---|
Bht.mod de utilizare | Se foloseste seara dupa demachiere si tonifiere cu produsele specifice din gama |
Evolution.recomandari | Produsul este ambalat in flacon cu sistem airless |
Avantajele sistemului airless sunt | Permite evacuarea continutului aproape 100 dozarea produsului este constanta riscul de contaminare a produsului este scazut |
La prima utilizare sunt necesare cca. 5-7 actionari pentru amorsarea pompiteiforma de prezentare | Recipient de sticla de 50ml |
FARMEC este un brand românesc de cosmetice și îngrijire a pielii care funcționează de peste un secol.
Denumirea „FARMEC” înseamnă „Fondul Agricol – Regele Mihai I” (Fondul Agricol – Regele Mihai I), o referire la originile sale.
Marca este cunoscută pentru producerea unei game largi de produse cosmetice și de îngrijire a pielii, inclusiv creme, loțiuni, produse de curățare și alte articole de înfrumusețare și de îngrijire personală.
Caracteristicile și caracteristicile cheie ale mărcii FARMEC includ: 1.
Istorie lungă: FARMEC a fost înființată în 1889 și este unul dintre cele mai vechi mărci de cosmetice și îngrijire a pielii din România.
Istoria sa lungă este o dovadă a calității și rezistenței sale.
Ingrediente naturale: FARMEC accentuează adesea utilizarea ingredientelor naturale în produsele sale.
Oferă diverse linii de îngrijire a pielii, inclusiv gerovital, aslavital și farmec, fiecare având produse concepute pentru probleme specifice ale pielii.
Gamă de produse: marca oferă o gamă diversă de produse de îngrijire a pielii și de înfrumusețare, inclusiv creme de față, loțiuni de corp, produse de curățare și produse de îngrijire a părului.
Sustenabilitate: FARMEC a depus eforturi pentru a include durabilitatea în practicile sale, inclusiv ambalajele ecologice și formulările de produse.
FARMEC este un brand cunoscut și de încredere în România și are prezență și în alte țări.
Produsele sale sunt disponibile la diverși comercianți cu amănuntul și online, făcându-le accesibile unei game largi de clienți care caută soluții cosmetice și de îngrijire a pielii de calitate.