Complexul anti-age: previne si atenueaza semnele senescentei tenurilor mature si uscate si are efect geriatric asupra pielii.
Acid Hialuronic: asigura tenului matur nivelul optim de nutritie si hidratare, restaurand bariera hidro-lipidica de protectie.
Vitamina E: limiteaza stresul oxidativ, protejeaza acidul hialuronic, fibrele de colagen si elastina.
Juvinity: intarzie imbatranirea metabolica si a nucleului celulelor, revigoreaza replicarea celulara.
Juvinity, noul ingredient ce face parte din Complexul anti-age este numit si Complexul tineretii, Rezervorul de tinerete indelungata a pielii.
In noua formula a cremei de fata nutritiva se regaseste untul shea si ceara de albine, iar uleiul mineral s-a inlocuit integral cu ulei de soia (nemodificat genetic).
Acest aspect schimba perceptia de aplicare a cremei prin faptul ca nu se mai simte atat de grasa chiar daca proportia de ingredienti grasi a ramas la fel.
Beneficiile pentru piele, referitoare la efectul de nutrire si regenerare, sunt mult imbunatatite.
CompozitieAcid Hialuronic, Vitamina E, Juvinity.
Mod de administrareSe aplica zilnic, seara, pe fata, gat si decolteu.
Producator.
Anti-age | Previne si atenueaza semnele senescentei tenurilor mature si uscate si are efect geriatric asupra pieliiacid |
---|---|
Hialuronic | Asigura tenului matur nivelul optim de nutritie si hidratare restaurand bariera hidrolipidica de protectievitamina |
E | Limiteaza stresul oxidativ protejeaza acidul hialuronic fibrele de colagen si elastinajuvinityintarzie imbatranirea metabolica si a nucleului celulelor revigoreaza replicarea celularajuvinity noul ingredient ce face parte din |
FARMEC este un brand românesc de cosmetice și îngrijire a pielii care funcționează de peste un secol.
Denumirea „FARMEC” înseamnă „Fondul Agricol – Regele Mihai I” (Fondul Agricol – Regele Mihai I), o referire la originile sale.
Marca este cunoscută pentru producerea unei game largi de produse cosmetice și de îngrijire a pielii, inclusiv creme, loțiuni, produse de curățare și alte articole de înfrumusețare și de îngrijire personală.
Caracteristicile și caracteristicile cheie ale mărcii FARMEC includ: 1.
Istorie lungă: FARMEC a fost înființată în 1889 și este unul dintre cele mai vechi mărci de cosmetice și îngrijire a pielii din România.
Istoria sa lungă este o dovadă a calității și rezistenței sale.
Ingrediente naturale: FARMEC accentuează adesea utilizarea ingredientelor naturale în produsele sale.
Oferă diverse linii de îngrijire a pielii, inclusiv gerovital, aslavital și farmec, fiecare având produse concepute pentru probleme specifice ale pielii.
Gamă de produse: marca oferă o gamă diversă de produse de îngrijire a pielii și de înfrumusețare, inclusiv creme de față, loțiuni de corp, produse de curățare și produse de îngrijire a părului.
Sustenabilitate: FARMEC a depus eforturi pentru a include durabilitatea în practicile sale, inclusiv ambalajele ecologice și formulările de produse.
FARMEC este un brand cunoscut și de încredere în România și are prezență și în alte țări.
Produsele sale sunt disponibile la diverși comercianți cu amănuntul și online, făcându-le accesibile unei game largi de clienți care caută soluții cosmetice și de îngrijire a pielii de calitate.