This is Barely Legal.
But You Can Still Get Away With ItA Review of Guerrilla Marketing: Put Your Advertising on Steroids by Mark Joyner, International Best Selling Author of The Confidential Internet Intelligence Manuscript I guess it's human nature to be tempted by things that are forbidden -- or barely legal, for that matter.
There's something wickedly delicious aboutgetting away with something that makes us feel like the cat that swallowed the canary.
Face it.
We all want an unfair advantage if the prize is appetizing enough.
Olympic athletes took steroids before the anabolic drug was banned-- for the prize of a gold medal.
What would you do for the prize of having an Internet business that is insanely profitable? I doubt that you'd do anything illegal.
but if it were legal, you'd do almost anything, wouldn't you? What the heck am I talking about, you ask? Here it is: Just when I thought I'd read every valuable book on marketing, Jay Conrad Levinson revives my amazement yet again.
Given the fact that Jay has always been famous (and notorious) for his unconventional and revolutionary ideas, I shouldn't be surprised that he has pioneered yet another blockbuster concept: steroidal marketing.
In his new book, Guerrilla Marketing: Put Your Advertising on Steroids, Jay took the proven concepts of the world's most successful companies, and synthesized them into a new type of marketing that any Internet business can use to make mega-profits.
Among other things, he shows you how to make your Internet business insanely profitable on a tiny marketing budget -- and use stealth tactics to snatch business away from your competitors.
Those 2 things alone are well worth the cover price.
Somewhere along the way, I must have gotten pretty smug about Internet marketing because it took someone like Jay to give me a jolt in the head with his new arsenal of innovative strategies.
He reveals things that most so-called marketing gurus don't even know -- but if they di.
Marketing | Put Put |
---|---|
Here it is | Just when |
I shouldn't be surprised that he has pioneered yet another blockbuster concept | Steroidal marketing |
Morgan James Publishing este o importantă companie independentă de editare de cărți cu sediul în Statele Unite.
Fondată în 2003 de David L.
Hancock, Morgan James a câștigat recunoaștere pentru abordarea sa inovatoare a publicării și angajamentul său de a ajuta autorii să obțină succes în lumea literară.
Iată câteva puncte cheie despre Morgan James Publishing: 1.
Misiune: Morgan James Publishing își propune să publice cărți de înaltă calitate dintr-o gamă largă de genuri, inclusiv afaceri, autoajutorare, memorii, ficțiune și multe altele.
Compania este dedicată lucrului îndeaproape cu autorii pentru a le aduce viziunea la viață și pentru a le oferi sprijinul și resursele necesare pentru a avea succes în industria editorială competitivă.
Model de publicare hibrid: Morgan James operează pe un model de publicare hibrid, care combină elemente de publicare tradițională cu aspecte de autopublicare.
De obicei, autorii contribuie financiar la procesul de publicare, dar păstrează un control mai mare asupra lucrării lor și primesc redevențe mai mari în comparație cu contractele tradiționale de publicare.
Abordare centrată pe autor: Una dintre trăsăturile distinctive ale Morgan James Publishing este abordarea sa centrată pe autor.
Compania pune accentul pe construirea de relații pe termen lung cu autorii și oferirea de îndrumare și sprijin personalizat pe parcursul întregii călătorii de publicare, de la dezvoltarea manuscrisului până la promovarea cărților și marketingul.
Distribuire de cărți: cărțile Morgan James sunt distribuite prin canalele de vânzare cu amănuntul majore, inclusiv comercianții cu amănuntul online precum Amazon, Barnes & Noble și librăriile independente.
De asemenea, compania își folosește rețeaua extinsă de parteneri de distribuție pentru a ajunge la un public larg de cititori atât pe plan intern, cât și internațional.
Povești de succes: Morgan James Publishing a produs numeroase cărți bine vândute și premiate din diferite genuri.
Autorii companiei au obținut un succes notabil atât în ceea ce privește valorile de publicare tradiționale, cât și netradiționale, inclusiv liste de bestselleruri, premii literare și recunoaștere media.
În general, Morgan James Publishing se remarcă prin abordarea sa inovatoare a publicării, angajamentul față de succesul autorului și palmaresul în producerea de cărți de impact și de succes comercial.
Continuă să fie un jucător de top în industria editorială independentă, dând putere autorilor să-și împărtășească poveștile și ideile lumii.