Tritonic Hartuirea in spatiul public in romania | simona-maria chirciu
Tritonic

Tritonic Hartuirea in spatiul public in romania | simona-maria chirciu

Vezi magazinul Carturesti
  • 4 stele, bazat pe 1 voturi

Hartuirea stradala este una dintre cele mai frecvente forme ale violentei de gen.

Ca sa o combatem, e nevoie de cel putin doua lucruri: 1.

sa intelegem ca are inegalitatea atat drept cauza, cat si drept efect; 2.

sa construim aliante intre activismul ONG, educatia la toate nivelele si autoritati.

Niciunii dintre acesti actori nu pot rezolva problema lucrand in tabere izolate, trebuie sa devenim mai buni la cooperare.

Iar asta presupune sa ne tratam de la egal la egal.

Iata cum se inchide cercul: ca sa depasim tendinta de a intretine inegalitati, o idee buna e sa incepem cu noi insine.

Camelia Proca, Directoare Asociatia A.

Ca reporter ma uit la munca Simonei din doua perspective- cea academica pe baza careia jurnalismul nostru capata nuante si profunzime multumita ei si cea umana, de „personaj” pe care ar trebui sa-l cunoasca si sa-l consulte cat mai multi dintre cei care sunt platiti sa construiasca si sa apere egalitatea de gen in Romania.

Simona a fost prima specialista spre care m-am dus cand am decis sa scriu despre hartuire stradala si s-a intalnit cu mine in plina pandemie ca sa-mi povesteasca despre sutele de interviuri si chestionare aplicate, despre pasii care au dus la modificarea legislatiei in domeniu si despre cate lucruri vede inca lipsind din peisaj.

Lucrarea Simonei da voce fricilor cu care crestem si care ne conditioneaza, cauta sa inteleaga fenomenul si din perspectiva barbatilor si sprijina totul pe un esantion cuprinzator.

Ana Maria Ciobanu, reporter DoR.

  • 47.00 Lei
Cu cate stelute ai vota acest produs?

Informatii produs

Lucruri1 sa intelegem ca are inegalitatea atat drept cauza cat si drept efect
Iata cum se inchide cerculCa sa depasim tendinta de a intretine inegalitati o idee buna e sa incepem cu noi insinecamelia

Magazine carte

Clientii au cumparat si

Despre Tritonic

Tritonic este un brand cunoscut în domeniul publicării, specializat în dezvoltarea și distribuția de cărți educaționale, manuale și materiale de suport pentru diverse domenii de studiu.

Cu un accent pe inovație și educație de calitate, Tritonic colaborează cu experți din diferite discipline pentru a oferi resurse actualizate și relevante pentru studenți, profesori și pasionați de învățare.

Gama sa variată include titluri care acoperă subiecte precum științele exacte, literatura și dezvoltarea personală, având ca obiectiv să sprijine procesul educațional și să stimuleze curiozitatea intelectuală.

Brandul se mândrește cu o reputație solidă în rândul comunității academice, fiind recunoscut pentru contribuțiile sale valoroase în domeniul educației.

Categorii Tritonic

Branduri stiinte sociale. politica

Tritonic Hartuirea in spatiul public in romania | simona-maria chirciu

Tritonic Hartuirea in spatiul public in romania | simona-maria chirciu

47.00 Lei